کد خبر : 64808 | 21 دی 1390 ساعت 14:41 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی زمین بدی داشت و زیر توپ می‌زد

دهقانی: مشکل نفت آبادان گلر نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مشکل تیم نفت دروازه‌بانی نیست و در قسمت‌های دیگر بازیکن می‌خواستیم.

دهقانی: مشکل نفت آبادان گلر نیست

   حبیب دهقانی درباره شکست این تیم مقابل فجر سپاسی عنوان کرد: اکنون طوری شده که یک بازی را می‌بریم و یک مسابقه را می‌بازیم. فاصله بازی‌ها کم است و ما مقابل فجر سپاسی خسته بودیم. هرچند که این خستگی برای همه تیم ها هست.

وی افزود: زمین ورزشگاه حافظیه هم خیلی بد بود. چون کاستا اعتقاد به بازی زمینی دارد به خوبی نمی توانستیم در این زمین پاس کاری کنیم. فجری ها هم مدام زیر توپ می زدند و یا اوت دستی می انداختند.

دهقانی در مورد تفاوت کاری کاستا با پیروانی گفت: آقای کاستا اعتقادات خاص خود را دارد. البته بازی در زمین برای کاستا خیلی مهم است.

دروازه بان نفت در این باره که هواداران تحمل باخت را ندارند، اظهار داشت: هواداران دوست دارند تیم در آبادان همیشه برنده باشد و اصلا شکست خانگی را نمی توانند تحمل کنند. امیدوارم در بازی بعدی که یک دیدار سخت با سپاهان است، این نتیجه را جبران کنیم.

دهقانی در پاسخ به این سؤال که از جذب عباس محمدی ناراحت شده است، گفت: من با شخص عباس محمدی مشکلی ندارم. فقط حرفم این است که تیم ما مشکل دروازه بانی نداشت. مشکل در قسمت های دیگر بود. از ۲۷ گلی که خوردیم در ارزیابی صورت گرفته من در چهار گل مقصر بودم. من نمی دانم جذب گلر خواسته کاستا بوده یا نه اما فکر می کنم در قسمت های دیگر نیاز به بازیکن داشتیم.