کد خبر : 67636 | 20 بهمن 1390 ساعت 15:45 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ونبلز:مربی دیگری هم بود،کار کاپلو را می‌کرد

سرمربی اسبق تاتنهام و بارسلونا از تصمیم فابیو کاپلو به خاطر استعفا و ترک تیم ملی حمایت کرد.

ونبلز:مربی دیگری هم بود،کار کاپلو را می‌کرد

 به نقل از سان، یک روز پس از دیدار کاپلو ‌با مقامات اتحادیه انگلیس که با اتخاذ تصمیم کناره‌گیری این مربی ۶۵ ساله پایان یافت، تری ونبلز به جانبداری از همکار برجسته اش پرداخت.

 ونبلز که در سال‌‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ هدایت تیم انگلیس را برعهده داشت، در سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ مربی بارسلونا اسپانیا بود و از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۳ مسئولیت تاتنهام را پذیرفت.

 وی گفت: از این نکته که مربی بزرگی همچون کاپلو تصمیم گرفت به همکاری‌اش با ما خاتمه دهد، متاسف و ناراحت شدم. اتحادیه در قضیه بحث‌انگیز جان تری به وی بیهوده فشار وارد کرد. این سازمان می خواست در اموری که در شرح وظایف کاپلو است، مداخله کند که با چنین واکنشی از جانب مربی مواجه شد. به هر حال هر مربی دیگری هم به جای کاپلو بود، همین کاری را که او کرد، انجام می داد.

 کاپلو که در سال ۲۰۰۸ جانشین استیو مک لارن شد، تا تابستان سال جاری میلادی قرارداد داشت. او از چندی پیش بخاطر آنکه جان تری در یک بازی چلسی‌ به آنتوان فردیناند، دشنام نژاد‌پرستانه داد، تحت فشار برخی رسانه‌ها و اتحادیه، ابتدا برای گرفتن بازوبند کاپیتانی و بعد عدم اجازه همراهی در یورو ۲۰۱۲ قرار گرفت و به همین خاطر از ادامه همکاری خودداری کرد.

دیدگاه‌ها