کد خبر : 68326 | 28 بهمن 1390 ساعت 14:25 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

طیری: دو ساعت و نیم در رختکن حبس شدیم

سرمربی تیم فوتبال شیرین فراز گفت: بعد از بازی بیش از دو ساعت و نیم در رختکن حبس شدیم و شانس آوردیم سالم به کرمانشاه برگشتیم.

طیری: دو ساعت و نیم در رختکن حبس شدیم
  امید طیری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اتفاقاتی که در دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان رخ داد، اظهار داشت: متاسفانه شرایط جوی در سیرجان مساعد نبود و شانس آوردیم که جان سالم به در بردیم.

وی افزود: از دقایق ابتدایی بازی با سنگ از ما پذیرایی شد و در حالی که یکی از بازیکنانم به نام محمد نوروزی قصد گرم کردن را داشت، سنگ بزرگی به صورت او پرتاب کردند که با آسیب دیدگی شدید او مواجه شد. در حالی که تماشاگران تیم میزبان باید با رختکن ما فاصله داشته باشند این اتفاق نیفتاد و در کمترین فاصله ممکن به نیمکت تیم ما آسیب می‌رساندند.
سرمربی تیم شیرین فراز کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: بعداز بازی بیش از دو ساعت و نیم در رختکن حبس بودیم چون تماشاگران به داخل زمین ریخته بودند و بازیکنانمان را کتک زدند البته دو تن از ماموران نیروی انتظامی آنجا حضور داشتند و سرپرست تیم ما به خاطر اتفاقات رخ داده از آنها امضا گرفت. آنقدر در رختکن حبس شدیم که به پرواز کرمانشاه نرسیدیم و مجبور شدیم با اتوبوس به کرمانشاه برگردیم.
وی که تیمش  از این بازی سه امتیاز گرفته بود، گفت:‌ هنگامی که سوار اتوبوس شدیم دو موتور سوار به دنبال راننده اتوبوس افتادند و با یک سنگ بزرگ به ماشین او خسارت زدند ولی خدا را شکر می‌کنم با همه این اتفاقات و کتک‌هایی که بازیکنانم خوردند توانستیم سالم به کرمانشاه برگردیم.

طیری در پایان صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت شیرین فراز گفت: خوشبختانه با این پیروزی که به دست ‌آوردیم به رده پنجم جدول رسیدیم و از لحاظ روحی به ادامه رقابت‌ها شرایط خوبی پیدا کردیم.

دیدگاه‌ها