کد خبر : 68444 | 29 بهمن 1390 ساعت 17:07 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان نفت:فشردگی مسابقات به ما لطمه زد

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: باخت به ذوب‏آهن بدشانسی کامل بود.

کاپیتان نفت:فشردگی مسابقات به ما لطمه زد

 حميدرضا فتحي با بيان اين مطلب افزود: متاسفانه فقط در ليگ ما پنالتي تکرار مي شود و اگر پنالتي گل شده ما قبول مي‏شد، روند بازي تغيير مي‏کرد و مي‎توانستيم با برتري مقابل ذوب‎آهن در کورس قهرماني بمانيم.  

 وي ادامه داد: با گل به ‎خودي که در اين بازي دريافت کرديم و موقعيت‎هاي مسلم گلزني که از دست داديم، نهايت بدشانسي در اين ديدار گريبان‏گيرمان شده بود.

 فتحي با بيان اينکه فشردگي مسابقات به تيم نفت لطمه زده، در خصوص نتايج نيم فصل تصريح کرد: پس از اينکه در پايان نيم فصل اول، دوم جدول بوديم بقيه تيم‏ها روي ما حساب ويژه‎اي باز کردند و همين باعث شده تيمها با جديت زيادي به مصاف ما بيايند.

 کاپيتان لرستاني نفت تهران در پاسخ به سوالي مبني براينکه برخي کارشناسان معتقدند دست فرکي براي ساير مربيان رو شده، پاسخ داد: اصلاً اين موضوع را قبول ندارم، فرکي تجربه زيادي دارد و با يک نيم فصل فکر نمي‏کنم دستش رو شود. ما در نيم فصل دوم هم خوب بازي مي‏کنيم اما متاسفانه موقعيت‏هايمان گل نمي‏شود.

 وي با بيان اينکه هنوز به‏دنبال کسب سهميه آسيا هستيم، عنوان کرد: اختلاف آنچناني بين تيم‎هاي بالاي جدول نيست و سعي مي‏کنيم با تکرار بازي‎هاي درخشان نيم فصل اول، بتوانيم سهميه آسيا را کسب کنيم.

 فتحي با اشاره به تعطيلي ليگ گفت: در اين مدت چند روز فرصت استراحت و ريکاوري و يک اردوي تدارکاتي در کيش داريم. با توجه به دو بازي که تا قبل از عيد با تيم‏هاي مس سرچشمه و پرسپوليس داريم فکر مي‏کنم اين تعطيلي ليگ به نفع ما باشد.

 مدافع نفت تهران با بيان اينکه تا پايان فصل با نفت قرارداد دارم، اظهار کرد: اگر نفتي‏ها بخواهند، دوست دارم تا آخر فوتبالم در نفت باشم؛ چون آرامش و جايگاه خوبي دارد.

 فتحي با تاکيد بر رفع معضل دلاليسم در فوتبال کشور خاطر نشان کرد: اگر بازيکن قوي باشد به دلال نياز ندارد و بازيکنان ضعيف دنبال دلال مي‏روند.


دیدگاه‌ها