کد خبر : 68931 | 05 اسفند 1390 ساعت 09:43 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

عدنان حمد:می‌توانستیم پیروز شویم

سرمربی عراقی تیم ملی فوتبال اردن پس از تساوی مقابل ایران، از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت و تیمش را مستحق سه امتیاز بازی دانست.

عدنان حمد:می‌توانستیم پیروز شویم

 تيم ملي فوتبال ايران در ديدار تدارکاتي با اردن که در ورزشگاه الوصل امارات برگزار شد، به تساوي 2 بر 2 رضايت داد تا کارلوس کي‌روش کارنامه بدون شکست خود با تيم ملي ايران را حفظ کند.

 عدنان حمد سرمربي عراقي اردن در پايان بازي با بيان اين ‌که از عملکرد شاگردانش کاملا رضايت دارد، گفت: ما در اين ديدار بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و از عملکرد شاگردانم کاملا رضايت دارم. اردن در اين ديدار بازي فني و تاکتيکي را به نمايش گذاشت و بازيکنان دستورات کادر فني را به ويژه در خط حمله به خوبي پياده کردند. اين بازي فرصت بسيار خوبي بود تا ميزان آمادگي بازيکنان را بسنجيم و از شرايط بدني و فني آنها آگاه شويم.


 سرمربي تيم ملي فوتبال اردن که در مرحله‌ي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در گروه خودش نتايج بسيار خوبي گرفته است و با 12 امتياز صعود خود را به همراه عراق به دور بعد مسجل کرده، افزود: اردن در اين ديدار مي‌توانست پيروز از ميدان خارج شود، چرا که با دو گل پيش افتاده بوديم، اما نبايد فراموش کرد که در اين ديدار با تغيير کامل در خط دفاعي به ميدان رفتيم و اين بازيکنان براي هماهنگ‌شدن به زمان نياز دارند. در کل از عملکرد شاگردانم رضايت کامل دارم، چرا که دستورات تاکتيکي را که از آنها مي‌خواستم، در زمين پياده کردند.

 در اين ديدار اردني‌ها ابتدا در دقيقه 40 توسط احمد حائل به گل رسيدند و نيمه‌ي اول با همين نتيجه به پايان رسيد. در نيمه‌ي دوم خالدد يب در دقيقه 53 موفق شد گل دوم تيمش را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. اما علي کريمي و محمد قاضي با گلزني در دقايق 67 و 90 مانع از پيروزي اردن شدند.

 
 

دیدگاه‌ها