کد خبر : 69296 | 08 اسفند 1390 ساعت 21:57 | 705 بازدید | 0 دیدگاه

حنطه جانشین دست‌نشان در شهرداری اراک

پس از برکنار نادر دست‌نشان از سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری اراک، علی حنطه از سوی هیات مدیره باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد.

حنطه جانشین دست‌نشان در شهرداری اراک
   در همين ارتباط محمد عسگري مديرعامل باشگاه شهرداري اراک در گفت‌و‌گو با ايسنا با اعلام اين خبر گفت: پس از نتايج ضعيف تيم در 12 بازي اخير ليگ آزادگان و به دنبال آن برکناري نادر دست‌نشان، هيات مديره باشگاه گزينه‌هاي مختلفي را براي سرمربيگري تيم مورد بررسي قرار داد که در نهايت روي «علي حنطه» اتفاق نظر حاصل شد و وي در جمع اعضاي هيات مديره به بيان برنامه‌هاي خود پرداخت.

وي گفت: قرار داد حنطه با باشگاه شهرداري تا پايان فصل جاري ليگ آزادگان است که در صورت توافق دو طرف، براي فصل آينده هم قابل تمديد خواهد بود.
عسگري در خصوص انتظارات هيات مديره از سرمربي جديد اظهار کرد: ما از اين مربي خواسته‌ايم که تا پايان فصل ضمن ارائه بازي‌هاي آبرومندانه، جايگاه تيم را در جدول از رتبه کنوني ارتقا بدهد اما، وي اعلام کرده است که تمام تلاش خود را براي رساندن تيم شهرداري به مکان دوم جدول و مرحله پلي‌آف خواهد کرد.

وي در خصوص دستياران اين مربي به خبرنگار ايسنا گفت: قرار است حنطه يک دستيار با خود به اراک بياورد و ابوالفضل قدميان از مربيان بومي اراک هم در کنار وي فعاليت خواهد داشت.
مديرعامل باشگاه شهرداري اراک در پايان با اعلام تشکر از زحمات نادر دست‌نشان اظهار کرد: به هر ترتيب انتظارات ما از اين مربي برآورده نشد و ما تمام تلاش خود را براي برآورده کردن خواسته‌اي وي انجام داديم.

علي حنطه سابقه هدايت تيم‌هاي پيام خراسان و ابومسلم مشهد را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها