کد خبر : 69533 | 11 اسفند 1390 ساعت 13:18 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پارکر: باید از نظر تکنیکی بهتر شویم

اسکات پارکر، ستاره تیم ملی انگلیس در صحبتهایی به تمجید از شهامت و شجاعت بازیکنان انگلیس در دیدار دوستانه این تیم مقابل هلند پرداخت.

پارکر: باید از نظر تکنیکی بهتر شویم

در حالی که در بازی دوستانه 4شنبه شب ورزشگاه ومبلی هلند با دو گل از میزبانش پیش افتاده بود ولی گری کیهیل و اشلی یانگ توانستند بازی را به تساوی بکشانند.البته درنهایت این ارین روبن بود که با گل دیرهنگامش برد را به هلند هدیه داد. 

درپایان این مسابقه اسکات پارکر به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که ما با شجاعت وشهامت فراوانی بازی کردیم. وقتی دو گل عقب می افتی، تیم رسما از هم می پاشد. هلند بازیکنان تراز اولی دارد و شاید گاهی وقتها کار برایشان خیلی ساده باشد.ما در بازی 4شنبه شب با قاطعیت و شجاعت بازی کردیم و شهامتی که از خودمان نشان دادیم برای قهرمانی در یک تورنمنت خیلی خوب است. ما می دانیم که باید برروی برخی نکات کار کنیم و از نظر تکنیکی بهتر شویم ولی باید مثبت اندیش باشیم و بدانیم که بازی 4شنبه شب امیدهای فراوانی را در ما زنده کرده. 0-2عقب افتادن و بازگشت به جریان بازی فوق العاده است.» 

پارکر که دراین بازی کاپیتان تیم ملی انگلیس بود درادامه اعلام کرد که دوست دارد تا بازهم بازوبند کاپیتانی تیم را دراختیار داشته باشد:« قطعا کاپیتان بودن را دوست داشتم.بازیکنان دیگری مثل استیون جرارد هم هستند که سابقه کاپیتانی تیم را دارند؛ پس کار برای من سخت می شود. استیو تصمیم خوبی گرفت که بازوبند را به من داد.اوواقعا حرفه ای است و اولین نفری بود که به نزد من آمد و به من تبریک گفت.» 

ستاره باشگاه تاتنهام درادامه با اشاره به اوضاع تیم ملی انگلیس گفت:« ما در بازی ومبلی تیمی با بازیکنان جوان زیادی داشتیم. فکر می کنم دانیل استوریج خیلی خوب بود و اشلی یانگ و فیل جونز هم همین طور. ماباید بیشتر به عنوان یک تیم درکنار هم باشیم. اگر بتوانیم این کار را بکنیم موفق خواهیم شد.» 
 

دیدگاه‌ها