کد خبر : 69961 | 15 اسفند 1390 ساعت 23:45 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزاد: با دست پر بر می گردیم

مدافع استقلال گفت: کشورهای عربی همیشه یک سری حواشی غیرمترقبه برای تیم های ایرانی درست می کنند اما اگر این طور نباشد و اذیتمان نکنند، با دست پر برمی گردیم.

شیرزاد: با دست پر بر می گردیم
  جواد شیرزاد اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و با اردویی که داشتیم، شرایط به حد مطلوب رسید. البته در این اردو 3 بازیکن ملی پوش ما نبودند با این حال وضعیت ما از لحاظ روحی روانی خوب است و آماده بازی بزرگ و سخت هستیم.
 
وی افزود: شرایط خوبی داریم و بچه ها همه سرحال هستند. هدف ما این است که با دست پر برگردیم. همیشه کشورهای عربی یک سری حواشی غیرمترقبه برای تیم های ایرانی درست می کنند اما اگر این طور نباشد و اذیتمان نکنند، با دست پر برمی گردیم.
 مدافع استقلال تصریح کرد: چندسالی است که تجربه بازی های آسیایی را داریم و با حواشی آنها آشنا هستیم. می دانیم که وقتی آنها از نتیجه گیری مقابل ما ناامید می شوند یا وقتی پیش می افتند، سعی می کنند تعادل و تمرکز تیمی را به هم بریزند تا به هدف برسند. ما این قدر بازیکن باتجربه داریم که انشالله اسیر حاشیه آنها نمی شویم.
 
شیرزاد گفت: پیش بینی نتیجه سخت است اما استقلال در هربازی دنبال 3 امتیاز می رود. این قدر تیم ما بزرگ و در آسیا اسم و رسم دارد است که تیم های مقابل باید برای رویارویی با ما بترسند. ما اگر خودمان باشیم ، با دست پر و امتیاز برمی گردیم.
 وی تاکید کرد: الریان را خیلی خوب آنالیز کردیم و آنالیزورهای ما از 5، 6 بازی آخر این تیم به ما فیلم دادند تا خوب بشناسیم. شناخت ما از آنها 60، 70 درصد رسیده. می دانیم که بازیکنان خارجی آنها ملیت قطری گرفتند .

مدافع استقلال در خصوص تفاوت الریان با الاتفاق افزود: چون الریان در خانه بازی می کند، دیدار سخت و دشواری را در پیش داریم. بالاخره مقایسه دو تیم مختلف درست نیست. الاتفاق هم تیم ضعیفی نبود. شاید این تیم هم در خانه بازی می کرد، شرایط فرق می کرد ولی آنچه الریانی ها دارند قدرت بدنی است.
شیرزاد در خصوص کم بازی کردن خود گفت: شرایط بدنی من خیلی خوب است . به هرحال هروقت مربی صلاح بداند بازی می کنم. این سلیقه سرمربی است و اعتراضی به آن ندارم. انشالله در بازی های پیش رو بازی می کنم و کمک حال تیم باشم با این وجود بیشتر از این حرفی نمی زنم و در خصوص بازی کردن هم با مظلومی صحبت نمی کنم.

دیدگاه‌ها