کد خبر : 70209 | 18 اسفند 1390 ساعت 13:24 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

طیری:میتوانیم پاس را در همدان شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه با اعتقاد بر اینکه تیمش توانایی شکست دادن تیم پاس را در شهر همدان دارد، گفت: در دیدار امروز (پنجشنبه) فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

طیری:میتوانیم پاس را در همدان شکست دهیم

''امید طیری'' روز پنجشنبه در آستانه دیدار حساس تیم های فوتبال شیرین فراز کرمانشاه و پاس همدان اظهار داشت: خوشبختانه تیم شیرین فراز کرمانشاه در طول یک هفته اخیر، تمرینات خوب و پرنشاطی را پشت سر گذاشته و آماده پیکار با تیم پاس همدان است.

وی اضافه کرد: با توجه به دو امتیاز حساسی که هفته پیش مقابل تیم گهر زاگرس درود از دست دادیم، اگر می خواهیم همچنان مدعی حضور در مسابقه ''پلی آف'' لیگ دسته یک باشگاه های ایران برای صعود به لیگ برتر باشیم، هیچ چاره ای جز پیروزی مقابل پاس نداریم و باید با شکست دادن این تیم در خانه اش، خود را در زمره مدعیان حفظ کنیم.

طیری یادآور شد: تیم شیرین فراز کرمانشاه در نیم فصل دوم، کاملا متحول شده و اگر در نیم فصل اول، مقداری هوشمندانه تر عمل می کرد، امروز جایگاه بهتری داشت اما با این وجود ما هنوز امیدواریم و قصد داریم با دست پر از همدان برگردیم.

گفتنی است، دیدار تیم های فوتبال شیرین فراز کرمانشاه و پاس همدان، ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه قدس شهر همدان آغاز می شود.

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در پایان هفته بیست و یکم لیگ دسته یک باشگاه های ایران با کسب 30 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها