کد خبر : 70542 | 21 اسفند 1390 ساعت 19:25 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

داوری: بلاژویچ از سمت جدیدش راضی است

رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان معتقد است این تیم شانس شکست دادن پرسپولیس را در دیدار روز دوشنبه دارد.

داوری: بلاژویچ از سمت جدیدش راضی است

 عبدالرضا داوري درباره ديدار روز دوشنبه اين تيم مقابل پرسپوليس در هفته بيست و هفتم ليگ برتر اظهار کرد: روز گذشته کادر فني ما با بلاژويچ که در حال حاضر مدير فني ماست، جلسه خوبي برگزار کردند و بازي‌هاي پرسپوليس را آناليز کردند. حتي من با صمد مرفاوي که به عنوان مشاور من در باشگاه مس فعاليت مي‌کند براي بازي فردا مشورت گرفته‌ام و آن را به کادر فني انتقال دادم.
 
 وي افزود: قاسمپور اشراف خوبي روي تيم دارد و فکر مي‌کنم با توجه به توان مضاعفي که بازيکنان مس پس از اردوي خوب در ترکيه پيدا کرده‌اند، مس در بازي فردا شانس برد مقابل پرسپوليس را دارد.
 
 داوري در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کند بلاژويچ از سمت جديد خود در مس راضي است يا خير گفت: صددرصد راضي است. او چهار روز در رفسنجان مستقر بود و با تيم مس رفسنجان کار کرد. حتي به نظر من بخش مهمي از برد مس رفسنجان مقابل گسترش فولاد نتيجه کارهاي بلاژويچ و انتقال تجربياتش به زبردست سرمربي اين تيم بود. باشگاه مس کرمان فقط در رده بزرگسالان کار نمي‌کند بلکه تيم‌هاي مختلفي در رده‌هاي سني پايه دارد و قرار است بلاژويچ در پيشرفت اين تيم‌ها به ما کمک کند. ضمن اينکه مهم‌ترين هدف ما اين است که سازمان فوتبال مس را ايجاد کنيم و در اين راه از وجود فردي مثل بلاژويچ نهايت استفاده را خواهيم برد.
 

دیدگاه‌ها