کد خبر : 70737 | 23 اسفند 1390 ساعت 23:20 | 667 بازدید | 0 دیدگاه

روسل و تکذیب اختلاف پیکه با گواردیولا

ساندرو روسل، رییس باشگاه بارسلونا شایعات منتشر شده در شبکه تله مادرید در خصوص اختلاف گواردیولا و پیکه را به شدت تکذیب کرد.

روسل و تکذیب اختلاف پیکه با گواردیولا
  شبکه تلویزیونی تله مادرید اخیرا اعلام کرده بود که پپ گواردیولا از تمدید قرارداد خود با بارسلونا خودداری کرده است. این شبکه گفته بود که گواردیولا در صورتی در بارسلونا می ماند که جرارد پیکه را از بارسلونا اخراج کنند.

ساندرو روسل، گفت: گواردیولا و زوبی زارتا تنها افرادی هستند که تمام تصمیمات ورزشی بارسلونا را می گیرند.

رییس باشگاه بارسلونا با واکنش شدید به این اظهارات افزود: کاملا مشخص است که آنها اخبار غلطی را منتشر کرده اند. این یک قصه بی پایه و اساس است. باید بگویم که تمام تصمیمات در خصوص اینکه کدام بازیکن به تیم بیاید یا کدام بازیکن از تیم اخراج شود، توسط گواردیولا و زوبی زارتا گرفته می شود. این داستان ساختگی این شبکه تلویزیونی است. واقعا شرم آور است که یک رسانه عمومی مانند تله مادرید چنین اخبار کذبی را اعلام می کند و چنین بازی را به راه می اندازد.

روسل گفت: واقعا شرم آور است که در دوره بحران اقتصادی که جامعه با آن رو به رو است، این شبکه از عمد به مردم اطلاعات غلط می دهد. اخبار دروغی را منتشر می کند که باعث بدنامی این شبکه خواهد شد. ممکن است این اتفاقات در یک شبکه خصوصی اتفاق بیفتد اما واقعا نمی توانم متوجه شوم که چرا یک شبکه دولتی چنین اخبار کذبی را منتشر می کند.

دیدگاه‌ها