کد خبر : 71570 | 08 فروردين 1391 ساعت 13:49 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوینیان: صبا از شهرداری به سلامت عبور می‌کند

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم با ارائه بازی کم‌نقص از ایستگاه شهرداری تبریز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به سلامت عبور می‌کند.

لوینیان: صبا از شهرداری به سلامت عبور می‌کند

هوشنگ لوینیان مصاف هفته بیست و هشتم با شهرداری تبریز را شروعی دوباره بر تلاش بازیکنان صبای قم برای موفقیت در لیگ یازدهم عنوان و بیان کرد: مطمئنا با تلاش بازیکنان شایسته‌ای که در تیم داریم، برای پیروزی در دیدار حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز آماده هستیم.

وی ادامه داد: تیم ما در شرایط بسیار خوبی به مصاف تیم فوتبال شهرداری تبریز می‌رود و امیدواریم که در این دیدار مهم خارج از خانه مقابل میزبان خود بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بعد از چهار هفته در لیگ برتر سه امتیاز ارزشمند کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر آمادگی بازیکنان صبای قم برای این دیدار بیان کرد: در نیم‌فصل اول لیگ برتر نتیجه بسیار خوبی مقابل شهرداری تبریز کسب کردیم و یقینا بازیکنان ما تلاش می‌کنند در دیدار برگشت نیز سه امتیاز را از آن خود کنیم زیرا ما در سه بازی گذشته فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و دیگر حق اشتباه کردن نداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای کسب سه امتیاز بازی با تیم فوتبال شهرداری تبریز به میدان می‌رویم چرا که هم کادر فنی و هم بازیکنان ما شناخت خوبی از این تیم دارند، ما باید بازی را ببریم زیرا با این برد صبا بار دیگر به جمع مدعیان می‌پیوندد.

لوینیان عنوان کرد: یقینا در این دیدار خارج از خانه بازی بسیار سختی مقابل شهرداری تبریز در پیش داریم، به همین خاطر خصوصیات تک تک بازیکنان این تیم را شناخته و از نوع بازی و بازیکنان این تیم نیز اطلاعات خوبی به دست آورده‌ایم.

وی یادآور شد: در بازی‌های اخیر واقعا با بداقبالی مواجه شده‌ایم زیرا در هر سه بازی مقابل فولاد، پرسپولیس و ذوب آهن در هفته‌های گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اینکه نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم اما تیم ما بهترین بازی خود را ارائه کرد ولی در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و با برتری برابر شهرداری تبریز شرایط بهتری به دست خواهد آورد.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: مطمئنا با تلاش بازیکنان با انگیزه تیم فوتبال صبای قم به سه امتیاز ارزشمند دیدار حساس هفته بیست و هشتم دست خواهیم یافت تا جایگاه صبا در بین تیم‌های بالای جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا یابد.

وی عنوان کرد: شهرداری تبریز که در حال حاضر تیم رده هفدهم جدول رده‌بندی است مانند ما بازی قبل خود را باخته است ولی ما 15 امتیاز نسبت به این تیم برتر هستیم و این اختلاف در جدول رده‌بندی موجب می‌شود دیدار دو تیم حساسیت‌های زیادی داشته باشد.

دیدار صبای قم و شهرداری تبریز از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر پنجشنبه این هفته یعنی دهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و قضاوت ان بر عهده محمود رفیعی است.

دیدگاه‌ها