کد خبر : 71641 | 09 فروردين 1391 ساعت 14:04 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

داودی: فقط به شکست شهرداری فکر می‌کنیم

هافبک طراح و گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: هدف ما این است که بعد از سه هفته در دیدار حساس هفته بیست و هشتم برابر شهرداری تبریز سه امتیاز کامل را بگیریم.

داودی: فقط به شکست شهرداری فکر می‌کنیم

احمد داودی اظهار کرد: در کنار تک تک نفرات تیم مصمم هستیم از دیدار فوق العاده مهم هفته بیست و هشتم برابر شهرداری تبریز با کسب سه امتیاز خارج شویم.

وی ابراز داشت: تردیدی نیست که در چهاردهمین مسابقه خارج از خانه لیگ یازدهم، بازی مهمی پیش رو داریم و هر دو تیم با توجه به هدفی که دارند و با در نظر گرفتن جایگاه فعلی در جدول رده‌بندی، به امتیاز نیاز دارند ولی با وجود اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم کسب سه امتیاز می‌تواند طلسم سه هفته نبردن ما را هم از بین ببرد.

هافبک تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: شهرداری تبریز در حال حاضر قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال است و آنها تلاش می‌کنند به هر ترتیب یک امتیاز به دست بیاورند و از خطر سقوط فاصله بگیرند اما ما برای بردن بازی می‌کنیم چرا که توان و انگیزه این کار را داریم.

وی اضافه کرد: البته در هفته‌های پایانی تمام ادوار لیگ برتر هیچ بازی را نمی‌توان یک مسابقه راحت تلقی کرد بلکه تلاش و تکاپو در بالا و پائین جدول رده‌بندی کاملا به چشم می‌خورد و تمام تیم‌ها مدعی هستند ولی وقتی حریف، تیمی از انتهای جدول باشد قضیه کمی حساس‌تر می‌شود و باید با انگیزه مضاعف‌تری در دیدار با شهرداری تبریز بازی کنیم.

داودی عنوان داشت: شهرداری تبریز تیم قدری است و به لحاظ بدنی و درگیری‌هایی که در زمین به وجود می‌آید یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می‌رود به همین خاطر مطمئنا بازی سختی داریم اما فوتبال 90 دقیقه است و در این فصل هر تیمی که مقابل ما فوتبال واقعی بازی کرده ما نیز بازی قابل قبولی انجام داده‌ایم.

وی اظهار داشت: شهرداری تبریز هرگز نمی‌تواند صبای قم را دست کم بگیرد زیرا کادر فنی ما با تمرینات بسیار خوبی که بر اساس شناخت از نوع بازی این تیم برای روزهای اخیر طراحی کرده، برای این مسابقه برنامه‌های خاصی در نظر گرفته است تا بتوانیم با بهترین نتیجه تبریز را ترک کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: از هواداران می‌خواهم صبر و حوصله داشته باشند تا بتوانیم از این بازی نتیجه خوبی بگیریم و با توجه به موقعیتی که در جدول داریم و فاصله امتیازات نیز بسیار اندک است، یک گام دیگر به موفقیت در لیگ یازدهم نزدیک‌تر شویم.

تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین بازی خارج از خانه خود در لیگ یازدهم که دیداری از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

دیدگاه‌ها