کد خبر : 71674 | 09 فروردين 1391 ساعت 21:40 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیه گو امیدوار به بازگشت به وولفسبورگ

دیه گو ستاره تیم اتلتیکومادرید اسپانیا از شرایط خود در این تیم ابراز خوشحالی کرد و از شرایط زندگی خود در مادرید ابراز رضایت نمود. با این حال اعلام کرد که برای بازگشت به تیم سابقه خود یعنی وولفسبورگ هیچ گونه مشکلی ندارد و بسیار امیدوار است تا زمینه حضور مجددش در این تیم فرآهم شود.

دیه گو امیدوار به بازگشت به وولفسبورگ

   مهاجم ملی پوش برزیلی تیم وولفسبورگ که از سال 2011 بطور قرضی راهی مادرید اسپانیا شد و تا پایان فصل امسال در ورزشگاه ویسنته کالدرون حضور خواهد داشت و بعد از آینده مبهمی را برای ماندن در مادرید و یا بازگشت به فولکس واگن آرنا خواهد داشت.

  دیه گو در 27 آگوست سال 2010 با مبلغ 15.5 میلیون یورو از یوونتوس راهی وولفسبورگ آلمان شد. اما پس از آنکه فیلیکس ماگات در سال 2011 مسئولیت نیمکت وولفسبورگ را برعهده گرفت، اعلام کرد که این بازیکن هیچ آینده ای در ترکیب گرگ ها نخواهد داشت. در این شرایط بود که بازیساز برزیلی ترجیح داد تا راهی مادرید شود.

دیه گو با اعلام این مطلب که آینده او در هاله ای از ابهام است گفت: من برای بازگشت به وولفسبورگ و کار با فیلیکس ماگات هیچ گونه مشکلی ندارم و البته بسیار امیدوار هستم که موانع بر سر راه حضور من در وولفسبورگ از میان برود.


این مهاجم 27 ساله در مصاحبه با مجله کیکر گفت: من از شرایط خودم در مادرید بسیار راضی و خوشحال هستم، اما شرایط حضور در وولفسبورگ را با تمام مشکلات موجود ترجیح می دهم.

من در وولفسبورگ دچار اشتباهات ریز و درشتی شدم که مرا از ترکیب گرگ ها دور کرد، اما رابطه من با ماگات هیچ مشکلی ندارد.

این مهاجم و بازیساز ارزنده اتلتیکومادرید، 33 بار پیراهن تیم ملی برزیل را برتن کرده است و 4 گل ملی نیز در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها