کد خبر : 72112 | 15 فروردين 1391 ساعت 18:21 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیلاس:3 امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌خواهیم

سرمربی برزیلی الغرافه گفت: برای مسابقه فردا برابر پرسپولیس روی مهاجم ایرانی خود حساب ویژه ای باز کرده‌ایم.

سیلاس:3 امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌خواهیم

 پائولو سیلاس در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های الغرافه قطر و تیم پرسپولیس ایران با بیان اینکه پرسپولیس میهمان بزرگی برای ما به حساب می‌آید اما در این دیدار برد شعار ماست و به دنبال پیروزی مقابل حریف‌مان هستیم، افزود: با دیداری که از پرسپولیس در مقابل الشباب دیدیم انتظار رقیبی سرسخت و قوی را می‌کشیم. پرسپولیس با یک دیدار حساب شده توانست پیروزی پرگلی مقابل نماینده امارات به دست بیاورد اما الغرافه هم آماده است و برای برد در این دیدار به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: با اینکه بازی خوبی مقابل الهلال عربستان انجام دادیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم و به همین دلیل حساسیت کسب ۳ امتیاز بازی فرداشب برای ما بیشتر می‌شود به خصوص اینکه در بازی بعدی مقابل پرسپولیس در تهران میهمان هستیم.

سیلاس تاکید کرد: به بازیکنانم برای کسب هر ۳ امتیاز بازی فردا تاکید ویژه‌ای کردم و انتظار دارم همان‌طور که در نیمه دوم بازی مقابل الهلال نمایش ویژه‌ای داشتم با همان روش نیز مقابل پرسپولیس به میدان بیایند.

سرمربی الغرافه به بازی فرهاد مجیدی در دیدار مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مجیدی بازیکن ویژه و بزرگی است که ارزش بالایی برای تیم دارد. بحث ما فقط گل زدن او نیست بلکه مجیدی در گل‌سازی هم فوق‌العاده است.

وی افزود: روی توانایی‌های مجیدی در آخر این فصل و به خصوص دیدار فرداشب مقابل پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

 

دیدگاه‌ها