کد خبر : 72220 | 16 فروردين 1391 ساعت 14:48 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرزامی:شایعات تغییر مربی استقلال صحت ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تشویق قلعه‌نویی در شرایطی که او سرمربی تراکتورسازی است به معنی تخریب باشگاه استقلال است.

فرزامی:شایعات تغییر مربی استقلال صحت ندارد

    حسین فرزامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست استقلال مقابل الجزیره عنوان کرد: این اولین شکست استقلال نیست و فوتبال برد و باخت دارد. استقلال در این بازی چند موقعیت گل را از دست داد. تیم های خارجی هم همین طور هستند ولی تیم های حرفه ای تر از موقعیت های گل هایشان بهتر استفاده می کنند.

وی در خصوص انتقاداتی که به آرش برهانی به دلیل از دست دادن موقعیت ها شده، گفت: برهانی پسر خوبی است و تمام تلاش خود را می کند. او به همان اندازه که موقعیت سازی می کند، موقعیت از دست می دهد.

فرزامی با تاکید بر اینکه نمایش روز گذشته آبی پوشان مناسب جایگاه این تیم نبود، ادامه داد: استقلال خیلی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت ندارد و باید تیم ما را با دو تیم دیگری که در لیگ قهرمانان آسیا هستند جدا کنید. یکی از دلایلی که باعث می شود استقلال موقعیت هایش را از دست بدهد خستگی و دلزدگی بازیکنان است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد تشویق قلعه نویی در دقایق پایانی مسابقه روز گذشته، اظهار داشت: کسانی که چنین کاری می کنند می خواهند باشگاه استقلال را تخریب کنند. او اکنون سرمربی تراکتورسازی است و نباید این چنین کارهایی صورت گیرد. بهتر است به این فکر کنیم که دیروز بازی قشنگی دیدیم.

وی در این باره که فتح الله زاده از بازی روز گذشته استقلال انتقاد کرده گفت: او به عنوان مدیرعامل حق دارد چون باید در هیئت مدیره بابت این شکست توضیح دهد و دلایل آن را مطرح کند. همان طور که او در جلسات هیئت مدیره می گوید امکانات و پول می خواهد باید بابت شکست هم توضیح دهد. بنابراین اگر فتح الله زاده گفته می خواهد کادرفنی را جریمه کند حق دارد همان طور که تا تیم می برد هزار دلار پاداش می دهد.

فرزامی در ارتباط با اینکه شاید مسائل مالی در روند تیم تاثیر گذاشته و حنیف عمران زاده هم پس از پایان روز گذشته به مشکلات مالی اشاره کرده به فارس گفت: فکر نمی کنم مسائل مالی باعث شده باشد بچه ها کم بگذارند. هیچ باشگاهی به اندازه استقلال به بازیکنان پول نداده است. اگر بازیکنی می گوید پول کمی گرفته این به فتح الله زاده و تشخیصی که برای پرداخت پول داشته، برمی گردد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که تغییر مربی در این شرایط کمکی به این تیم می کند، عنوان کرد: تا پایان مسابقات شش هفته بیشتر باقی نمانده و ما به فکر حمایت از تیم و کادرفنی هستیم. این شایعات هیچ کدام صحت ندارد.

وی در خصوص اینکه به صعود استقلال به مرحله بعدی امیدوار است یا خیر گفت: با شکست نسف قارشی برابر الریان ما به صعود امیدوار شدیم و نیاز به حمایت و تشویق هواداران و رسانه ها داریم.

 

دیدگاه‌ها