کد خبر : 72331 | 17 فروردين 1391 ساعت 17:00 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دینورزاده: استقلالی‌ها نباید تنش ایجاد کنند

سرمربی اسبق تیم فوتبال داماش بسیار امیدوار است که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند به مراحل پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

دینورزاده: استقلالی‌ها نباید تنش ایجاد کنند

مهدي دينورزاده با اشاره به نتايج نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: روند نتايج تاکنون خوب بوده و تيم‌هاي ايراني در گروه‌هاي خود مطرح هستند، با اين روند به نظر مي‌رسد که هر سه نماينده ما مي‌توانند به مرحله حذفي رقابت‌ها صعود کنند.

وي در ادامه هر سه نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا را به صورت جداگانه بررسي کرد و گفت: سپاهان هم در ليگ برتر خوب کار کرده و هم روند خوبي را در آسيا پيش گرفته است که البته براي اين تيم دور از انتظار نبود. پرسپوليس با اين که در ليگ برتر خوب عمل نکرد، اما خوشبختانه ليگ قهرمانان آسيا را خوب آغاز کرد که اميدوارم در آينده نيز به همين ترتيب عمل کند. در اين ميان استقلال به دليل مصدوميت چند بازيکن دچار نوسان شد که براي اين تيم هم آرزوي موفقيت دارم.

دينورزاده در ادامه با اشاره به مسايل حاشيه‌اي پيش آمده پس از ديدار تيم‌هاي استقلال و الجزيره براي آبي پوشان، خاطر نشان کرد: وقتي مدير عامل يک باشگاه با يک مربي به توافق مي‌رسد، يعني مي پذيرد که آن مربي هدايت تيمش را بر عهده بگيرد، پس بايد تحت هر شرايطي از او حمايت کند. اگر احساس شود که برخوردها در تيم تنش ايجاد مي‌کند، تيم را با مشکل روبرو مي‌کند. حيف است که استقلال با چنين حاشيه‌هايي رو برو شود.

وي ادامه داد: همه مي‌دانند که مصدوميت چند بازيکن تاثيرگذار چقدر در تغيير روند بازي يک تيم موثر است، هر چند در اين مورد انتقادي هم به استقلال وارد است. مسئولان تيمي مثل استقلال که قرار است مدعي قهرماني باشد بايد تيم را به گونه‌اي ببندند که با مصدوم شدن چند بازيکن خللي در عملکرد تيم به وجود نيايد، به هر حال در شرايط فعلي بهتر است مدير عامل و سرمربي استقلال تعامل بيشتري با هم داشته باشند و در تيم تنش ايجاد نکنند. هنوز سه بازي باقي مانده است و مطمئنا استقلال نتايج لازم را خواهد گرفت.

بازيکن سال‌هاي دور تيم ملي فوتبال درباره سال 91 و بازي‌هاي حساس پيش روي تيم ملي هم گفت: خوشبختانه تيم ملي به مرحله نهايي انتخابي جام جهاني صعود کرد و قرعه خوبي هم نصيبش شد، اگر در راه صعود به جام جهاني برنامه‌ريزي خوبي انجام شود، راهيابي به جام جهاني قطعي است و مي‌شود اين نويد را به هواداران فوتبال داد که مي‌توانند ايران را در جام جهاني ببينند.

دينورزاده در پايان گفت: همه مي‌دانيم که يک شکست چقدر در روحيه جوانان تاثير منفي مي گذارد و يک پيروزي چه تاثيرات مثبتي دارد. جوانان به اين پيروزي‌ها دلخوش هستند و اين مساله‌اي است که مسئولان امر بايد هميشه در نظر داشته باشند.

دیدگاه‌ها