کد خبر : 72983 | 23 فروردين 1391 ساعت 14:01 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان مدیر عامل مس سرچشمه

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه با بیان اینکه خدا کند این اتفاقات عمدی نبوده،گفت: تیم‌هایی که می‌خواهند آسیایی شوند، یادشان رفته که سرنوشت تیم‌های بالا و پائین جدول دست ما است.

خط و نشان مدیر عامل مس سرچشمه

   حسین منصوری در گفتگویی در مورد اشتباهات داور دیدار این تیم برابر استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: اعتراض چه فاید‌ه‌ای دارد وقتی دلشان برای فوتبال نمی‌سوزد، ما چه بگوئیم. با این 4 اشتباه تاثیرگذار داور، نتیجه مسابقه عوض شد. اگر در دقایق پایانی نیمه نخست گل آفساید استقلال مردود اعلام می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد زیرا تیم ما بضاعت آن را نداشت که 2-3 گل به استقلال بزند.

وی با بیان اینکه تیمی که در حال سقوط است را نباید هول داد اما خدا بزرگ است و کارهایش حساب و کتاب دارد، افزود: تمام بضاعت ما همان بود که برابر استقلال دیدید. کل اعتبارات ما در این سال 5 میلیارد تومان بود که به اندازه 5 بازیکن استقلال بود. اگر اشتباهات داور نبود، حتی می‌توانستیم با پیروزی در آن دیدار خودمان را به تیم‌های دیگر نزدیک کنیم، اما این شکست امیدهای ما را به کمترین حد رساند.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه کرمان که از این مسائل بسیار ناراحت بود، ادامه داد: آن تیم‌هایی که می‌خواهند آسیایی شوند، یادشان رفته که سرنوشت تیم‌های بالا و پائین جدول دست ماست. مس در هفته سی و سوم با تراکتورسازی بازی دارد و در هفته آخر برابر سپاهان به میدان می‌رود، آنوقت با این اشتباهات بزرگ روحیه و انگیزه بازیکنان تیم ما را از بین می‌برند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم مس را باید یکی از تیم‌های سقوط کننده به دسته اول دانست؟، اظهار داشت: تیم ما در تب و تاب سقوط قرار دارد اما تا آخرین لحظه سعی داریم به بهترین شکل کارمان را ادامه دهیم، گرچه به عنوان مسئولان باشگاه چگونه می‌توانیم تیم و بازیکنان خود را برای این دیدارهای مهم جمع و جور کنیم و قطعا شکست بدین شکل برابر استقلال در افت روحی بازیکنان و توانایی‌شان در دیدارهای پایانی لیگ تاثیرگذار است.

منصوری با اشاره به اینکه ورزشکاران ما چه گناهی کردند که اسیر این بی‌عدالتی‌ها شوند، تاکید کرد: خدا کند این اتفاقات عمدی نبوده باشد. چه استقلال قهرمان شود چه نشود، باز هم این مس بود که ضرر بزرگی کرد. آنها باید به ورزشکار و نفس ورزش کردن احترام بگذارند.

وی هدف کلی باشگاه مس سرچشمه را کار مفید در فوتبال دانست و اضافه کرد: چه تیم در لیگ برتر بماند و چه به دسته اول سقوط کند، ما به کار خودمان در فوتبال ادامه می‌دهیم. ضمن اینکه قطعا دود این مشکلات به چشم تیم ملی می‌رود زیرا ما در چم و خم داوری‌ها، برگزاری مسابقات و تیمداری هستیم و این بی‌برنامگی‌ها و فرصت سوزی‌ها در سال‌های اخیر باعث فاصله گرفتن فوتبال کشورهای ژاپن و کره‌جنوبی از ایران شده است.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه در پایان گفت: اگر تیم سقوط کند و مسئولان بخواهند و به حمایت‌های‌شان ادامه دهند، مثل آب خوردن به لیگ برمی‌گردیم زیرا هم برنامه‌ریزی و هم تجربه خوبی داریم. ما در ابتدا و انتهای لیگ امسال شرایط بسیار بدی داشتیم و تیم را دوهفته قبل از آغاز مسابقات جمع کردیم. البته برخی مسائل از دست ما خارج است و وجدان بیدار می‌خواهد!
 

دیدگاه‌ها