کد خبر : 73020 | 23 فروردين 1391 ساعت 21:11 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پیام شیراز:

بازی برابر پارسه حکم مرگ و زندگی دارد

سرمربی تیم فوتبال پیام شیراز با اشاره به دیدار حساس این تیم برابر پارسه تهران گفت: این بازی برای هر دو تیم، حکم مرگ و زندگی را دارد و باید برای بقا بجنگیم.

بازی برابر پارسه حکم مرگ و زندگی دارد
   اصغر اکبری در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم ما به درک تاکتیکی لازم رسیده است و تاسف می خورم چرا بازیکنانم از ابتدا این گونه بازی نمی کردند.

وی بیان داشت: بازیکنان ما در این بازی نباید تمرکز خود را از دست بدهند و می بایست با ارایه یک بازی منطقی، شایستگی خود را نشان دهند.

وی اضافه کرد: پس از سقوط تیم فوتبال برق شیراز به دسته دوم، تیم پیام شیراز تنها نماینده استان فارس در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های ایران است و از این رو همه باید تلاش کنند تا این سهمیه حفظ شود.

اکبری ادامه داد: از چند هفته پیش که خطر سقوط را احساس کردیم، بازهای خوبی را انجام دادیم و بازیکنان نیز خطر را احساس کرده اند و با جان و دل در تمرینات شرکت دارند.

مربی سابق تیم فوتبال جوانان ایران بیان داشت: ای کاش از ابتدای فصل که مشکل داشتیم، حمایت بیشتری می شدیم و اگر این امر تحقق پیدا می کرد اکنون لازم نبود خود را به آب و آتش بزنیم.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و هیات فوتبال این استان با توجه به اهمیت موضوع، همکاری خوبی با ما داشته اند ضمن این که شرکت مخابرات استان فارس نیز به تعهدات خود به خوبی عمل کرده است.

وی در مورد تیم پارسه تهران گفت: این تیم همچون ما، خطر سقوط را احساس می کند و از زمانی که مهدی دینورزاده مسوولیت این تیم را پذیرفته، دچار تحول شده است.

دیدار تیم های فوتبال پیام مخابرات شیراز و پارسه تهران در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های ایران فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها