کد خبر : 73631 | 30 فروردين 1391 ساعت 08:11 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی داور ایرانی با فوتبال بوندس لیگا

داور ایرانی فوتبال آلمان که از حدود یکسال قبل بدنبال اقدام به خودکشی از صحنه فوتبال حرفه ای این کشور دور مانده است، گفت که بطور قطع دیگر به عنوان داور به بوندس لیگا بازنخواهد گشت.

خداحافظی داور ایرانی با فوتبال بوندس لیگا

     ''بابک رفعتی''، داور ایرانی فوتبال آلمان 19نوامبر سال 2011 درحالی که قرار بود دیدار تیم های فوتبال کلن و ماینس را در چارچوب رقابت های بوندس لیگا، قضاوت کند، 2 ساعت قبل از آغاز این مسابقه در هتل با بریدن رگ دست خود سعی داشت به زندگی خود خاتمه دهد که با دخالت کمک داوران این مسابقه که از غیبت او نگران شده بودند، بلافاصله به بیمارستان منتقل و جان سالم بدر برد.

رفعتی در نخسین مصاحبه خود بعد از این حادثه،به روزنامه بیلد،گفت: بر افسردگی شدیدی که از مدتها قبل دچار آن بوده غلبه کرده و دوباره سلامتی روحی و جسمی خود را بازیافته است.

این داور ایرانی فوتبال آلمان با ابراز پشیمانی از دست زدن به چنین کاری و خوشحالی از اینکه اقدامش به خودکشی موفقیت آمیز نبوده،گفت: زمانی که دست به آن کار زدم ،در وضعیت روحی بسیار نامناسبی قرار داشتم و احساس می کردم در زندگی به بن بست رسیده ام.

رفعتی افزود: شانس آوردم که بموقع کمک رسید و من از مرگ حتمی که خودم عامل آن بودم، نجات یافتم.

به گفته رفعتی، او با اصرار وکیلش در یک کلینیک روان درمانی در منطقه هانوفر بستری شده و هنوز نیز برغم مرخص شدن از درمانگاه، به صورت دوره ای از سوی روانشناسان متخصص تحت مداوا قرار دارد.

وی افزود: بعد از مرخص شدن از درمانگاه، سفری سه هفته ای به آسیا داشتم با این هدف که درمورد آینده خود بیشتر و در فضایی آرام تر فکر کنم.

  رفعتی در ادامه تاکید کرد که دیگر به عنوان داور به فوتبال آلمان بازنخواهد گشت. 

دیدگاه‌ها