کد خبر : 74074 | 03 اردیبهشت 1391 ساعت 17:31 | 974 بازدید | 0 دیدگاه

جام ریاست جمهوری قزاقستان

8 بازیکن از تیم فوتبال نوجوانان خط می خورند

تیم فوتبال نوجوانان ایران درحالی بامداد جمعه هفته جاری برای حضور در جام ریاست جمهوری قزاقستان راهی آلماتی می‌شود که دوستی‌مهر پیش از این سفر نام 8 بازیکن را خط خواهد زد.

8 بازیکن از تیم فوتبال نوجوانان خط می خورند

     اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان ایران که با حضور 26 بازیکن در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و این تیم برای حضور در تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان بامداد جمعه 8 اردیبهشت تهران را به مقصد آلماتی ترک خواهد کرد.

علی دوستی مهر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در خصوص این اردو و تورنمنت قزاقستان گفت: از 26 بازیکن حاضر در اردو 8 بازیکن خط خواهد خورد و تیم ملی نوجوانان با 18 بازیکن به قزاقستان خواهد رفت.

وی ادامه داد: حضور در تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان برای کادرفنی تیم نوجوانان بسیار مهم است و کاملا این تورنمنت را جدی می‌گیریم زیرا شناخت خوبی از ترکیب تیم ملی به ما می‌دهد. سال گذشته هم در این رقابتها حضور داشتیم و امسال هم تیم‌های خوبی به این مسابقات آمده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران همگروهی با تیم‌های چین، آذربایجان و گرجستان و رویارویی با آنها را برای این تیم مفید دانست و گفت: البته با آذربایجان اسفند ماه در باکو بازی کردیم که دو نتیجه خوب برابر این تیم گرفتیم.

تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان یکی از تورنمنت‌های باسابقه در فوتبال پایه است که از سال 96 تاکنون هر سال برگزار شده است که به جام ریاست جمهوری قزاقستان شهرت دارد و در شهر آلماتی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اسامی بازیکنان حاضر در این اردو را به این ترتیب اعلام کرد: سیدسجاد سید، میلاد ورمزیار، سیدمجید حسینی، کمیل حق‌زاده، میلاد داعی، امیر نصر آزادانی، مجتبی مقتدایی، صادق محرمی، علی شجاعی، علی هزامی، ساسان جافری، عرفان وجدانی، سعید عزت‌اللهی، سیدمحمد خرم‌الحسینی، رضا کرملا چعب، امیرمحمد مظلوم، محمد خسروی، علی ریگی، مهدی صدقیان، علی نوری، پارسا سلیمی، شروین کاظمی، محمد نادری، محسن دیانی، کیوان هاشمی و سعید سالمی

برنامه تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان به شرح زیر است:
شنبه 09/02/91
* ایران - چین، ساعت 7:30 صبح به وقت تهران
* آذربایجان – گرجستان
* مجارستان – ارمنستان
* قزاقستان  - ترکمنستان

یکشنبه 10/02/91
* چین - آذربایجان
* ایران - گرجستان، ساعت 10:30 صبح به وقت تهران
* ارمنستان - ترکمنستان
* قزاقستان -مجارستان

سه‌‎شنبه 12/02/91
* گرجستان -  چین
* ایران - آذربایجان، ساعت 10:30 صبح به وقت تهران
* مجارستان - ترکمنستان
* قزاقستان - ارمنستان

البته قهرمان این دوره از رقابت ها به این شیوه معرفی می شوند که تیم های اول هر گروه فینال بازیها را برگزار می کنند تا قهرمان رقابتها مشخص شود. تیم های دوم هم برای تعیین تیم سوم بازی رده بندی را انجام خواهند داد و تیم های سوم هر گروه برای تعیین مقام پنجم و دو تیم چهارم هر گروه برای رده هفتم به مصاف هم خواهند رفت.

چهارشنبه 13/02/91
* تیم هفتم: دیدار بین تیم‌های چهارم هر گروه ساعت 7:30 صبح به وقت تهران
* تیم پنجم: دیدار بین تیم‌های سوم هر گروه ساعت 9:30 صبح به وقت تهران
* دیدار رده‌بندی: دیدار بین تیم‌های دوم هر گروه ساعت 11:30 صبح به وقت تهران
* دیدار فینال: دیدار بین تیم‌های اول هر گروه ساعت 16:30 به وقت تهران

مراسم اهدای جوایز تیم‌ها ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. تیم‌ها 15 اردیبهشت به کشورهای خودشان باز خواهند گشت.
 

دیدگاه‌ها