کد خبر : 74185 | 04 اردیبهشت 1391 ساعت 17:22 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

موامبا: هنگام حمله قلبی دردی احساس نکردم

فابریس موامبا، هافبک بولتون، اعلام کرد هنگام حمله قلبی در دیدار ماه گذشته مقابل تاتنهام هیچ دردی احساس نکرده است.

موامبا: هنگام حمله قلبی دردی احساس نکردم

   موامبا که به تازگی از بیمارستان مرخص شده، راهی طولانی برای بهبودی دارد. او در دیدار جام حذفی مقابل تاتنهام دچار حمله قلبی شد و براساس آنچه پزشک باشگاه بولتون گفت، برای 78 دقیقه مرده بود.

او در گفتگو با سان آن ساندی گفت:" هیچ دردی احساس نکردم. هیچ احساس بدی در قفسه سینه، مانند آنچه معمولا در فیلم های سینمایی می بینیم، نداشتم.

احساس گیجی می کردم اما گیجی نرمال نبود. یک احساس سوررئال بود مانند این بود که داخل بدن یک نفر دیگر در حال دویدن هستم.


سپس دچار دوبینی شدم. احساس می کردم مثل یک رویاست. بازیکنان تاتنهام را می دیدم که در حال دویدن هستند اما همه را دو تا می دیدم؛ دو تا اسکات پارکر و دو تا لوکا مودریچ. آخرین چیزی که شنیدم صدای ددریک بویوتا، هم تیمی ام بود که بر سر من فریاد زد و از من خواست که به خط دفاعی کمک کنم.

او مطمئنا نمی دانست چه اتفاقی برای من رخ داده است و البته خودم هم نمی دانستم. تنها احساس کردم در هوا معلق هستم و سپس با سر به زمین افتادم. تاریکی و دیگر هیچ. من مردم."

موامبا چهار هفته در بیمارستان بستری بود اما هنوز دلیل حمله قلبی او نامشخص است.

" آنچه اتفاق افتاد بیش از یک معجزه است. انتظار داشتم حتی اگر زنده بمانم، دچار یک عارضه مغزی شوم. فوق العاده است اگر بتوانم بار دیگر فوتبال بازی کنم. امیدوارم این اتفاق بار دیگر رخ دهد. فوق العاده تر از آن زندگی کردن وبودن در کنار خانواده است. من آدم خوش شانسی هستم."

دیدگاه‌ها