کد خبر : 74376 | 07 اردیبهشت 1391 ساعت 10:12 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

استاندار لرستان با اعضای گهر ملاقات کرد

استاندار و جمعی از مسئولان استان یک هفته مانده به برگزاری بازی رفت پلی‌آف لیگ برتر، در سالن اجتماعات صنایع زرهی قمر بنی‌هاشم دورود با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم گَهَر دورود ملاقات کردند.

استاندار لرستان با اعضای گهر ملاقات کرد

حبیب‌الله دهمرده در جمع بازیکنان گَهَر در دورود اظهار داشت: لرستان در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش دارای جوانان مستعد و برومندی است، که همواره توانایی‌شان را با کسب موفقیت‌های بزرگ نظیر کسب عنوان قهرمانی در مسابقات دانش‌آموزان جهان به هموطنانمان نشان داده‌اند.

وی در ادامه به لزوم حمایت از تیم‌های ورزشی لرستان اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ حمایت از تیم‌های ورزشی در لرستان تقویت شود، در این راستا از زمانی که در استان حضور یافته‌ام به تیم‌های ورزشی کمک کرده‌ام و راغبم که بیش‌تر هم کمک کنم.

استاندار لرستان در ادامه‌ خطاب به بازیکنان تیم گَهَر زاگرس دورود بیان داشت: از اینکه چنین موفقیتی را با توجه به محرومیت‌های ورزش لرستان کسب کرده‌اید، بسیار خرسندم و مطمئنم که این موفقیت در برابر توانایی شما چیزی نیست و قادر هستید در رقابت‌هایی در سطوح بالاتر نیز افتخارآفرینی کنید.

وی افزود: امیدوارم با کسب سهمیه لیگ برتر، علاوه بر شاد کردن دل مردم لرستان، یک افتخار تاریخی را نیز برای لرستان رقم بزنید، اما فراموش نکنید که همیشه در ورزش روح جوانمردی را پیشه کنید و با الگو قرار دادن حضرت علی(ع) در همه حال ورزشکار‌انی بااخلاق و نمونه باشید.

در ادامه این مراسم که جمعی از مسئولان عالی‌‌رتبه استان از جمله شریعت‌نژاد معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری لرستان، هادی‌چگنی معاون برنامه‌ریزی و فرهاد نیکوخصال مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان استاندار را همراهی می‌کردند، مبلغ 300 میلیون ریال پاداش به خاطر کسب پیروزی در آخرین بازی از طرف استاندار به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم گَهَر زاگرس اهدا شد.

دیدگاه‌ها