کد خبر : 74830 | 10 اردیبهشت 1391 ساعت 23:53 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه انتقال نفت‌تهران و اظهارات کاپیتان تیم

حمیدرضا فتحی با ابراز نارضایتی از شایعات پیرامون انتقال تیم نفت تهران به اراک گفت: برخی می‎خواستند تیم ما را به حاشیه بکشانند که به این هدف رسیدند.

شایعه انتقال نفت‌تهران و اظهارات کاپیتان تیم
  کاپيتان تيم فوتبال نفت تهران در گفت‎و‎گو با ایسنا افزود: دو سال پشت سر هم این بلا را سر نفت می‎آورند و تیم را در شرایط حساس به هم می‎ریزند.
فتحی تاکید کرد: ما از این موضوع اطلاعی نداریم اما آنگونه که مدیران صحبت می‎کنند، انتقال شایعه‎ای بیش نیست و آنها گفته‎اند به هیچ وجه اجازه این کار غیر کارشناسانه را نمی‎دهند.
این مدافع لرستانی با بیان اینکه این شایعه در باخت دیروز تیمش تاثیرگذار بود، ادامه داد: اگر نفت آبادان را می‏‌بردیم به رده چهارم جدول صعود می‎کردیم و می‎توانستیم برای کسب سهمیه آسیا بیشتر امیدوار باشیم.

فتحی در پاسخ به سوالی که اگر نفت تهران به اراک منتقل شود، حاضر هستید در این تیم بمانید؟ پاسخ داد:قراردادم در پایان این فصل تمام می‎شود اما دوست دارم باز هم با آقای فرکی کار کنم؛ چون کار کردن با ایشان آرامش خاصی دارد و صداقت و پاکی فوتبال را در کنارش حس کردم.
کاپیتان نفت تهران در ادامه با انتقاد از عملکرد تیم داوری در دیدار با نفت آبادان، تصریح کرد: دو گل ما را مردود اعلام کردند. دقیقه 90 داور پنالتی گرفت کمک داور آفساید، پنالتی آبادانی‎ها به هیچ وجه پنالتی نبود و در کل تیم داوری به ما لطمات زیادی وارد کرد.
وی با بیان اینکه به تنها چیزی که فکر نمی‎کردیم باخت در آبادان بود، عنوان کرد: با اینکه هوا خیلی گرم بود و تا به خودمان آمدیم 10 نفره شدیم اما تمام تلاشمان را کردیم و مستحق این باخت نبودیم.
فتحی در پایان به دیدار بعدی نفت تهران برابر داماش اشاره کرد و افزود: همه بازیها سخت هستند و برای باقی ماندن درکورس برای کسب سهمیه آسیا، چاره ای جز شکست دادن این تیم نداریم.

تیم نفت تهران با 46 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.

دیدگاه‌ها