کد خبر : 74897 | 11 اردیبهشت 1391 ساعت 16:02 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

والتر زنگا: باید سپاهان را شکست دهیم

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر امارات تنها راه صعود تیمش به مرحله بعدی را پیروزی برابر سپاهان دانست و گفت: برای زنده بودن می‌جنگیم.

والتر زنگا: باید سپاهان را شکست دهیم

   "والتر زنگا" در نشست خبری قبل از دیدار النصر امارات و سپاهان ایران در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب گفت: تنها راهمان برای زنده ماندن در لیگ قهرمانان آسیا و امیدوای برای حضور در ادامه رقابتها، شکست دادن سپاهان است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قعرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان هستیم و فقط کسب سه امتیاز از سپاهان می‌تواند تا حدودی امید را به اردوگاه ما بازگرداند و ما را در این جام زنده نگه دارد.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر امارات خاطرنشان کرد: شانس سپاهان برای صعود بیشتر از ماست. آنها صدرنشینی گروه را هم می‌خواهند و طبیعی است همچون دیدار رفت مقابل ما قدرتمند ظاهر شوند.

زنگا همچنین در پایان گفت: این اتفاق، کارمان را برای کسب امتیاز برابر سپاهان سخت می‌‍کند اما امیدورام نتیجه دیدار فردا(سه‌شنبه) طوری نباشد که به خداحافظی ما از این تورنمنت منجر شود..

دیدار تیم‌های فوتبال النصر امارات و سپاهان ایران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 20:30 سه‌‍شنبه در ورزشگاه خانگی النصر امارات برگزار می‌شود.
 

دیدگاه‌ها