کد خبر : 982047 | 13 مرداد 1391 ساعت 20:34 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

در پاسخ به جذب لوکاس مورا؛

سائو پائولو و رد پیشنهاد 27 میلیون یوروئی اینتر

ژوئوا پائولو دخسوس لوپس ، نائب رئیس باشگاه سائو پائولو اعلام کرد از انجام توافقات نهائی این باشگاه با اینتر ایتالیا بر سر انتقال بازیکن ملی‌پوش برزیلی این تیم ، یعنی لوکاس مورا کاملا بی‌اطلاع است.

سائو پائولو و رد پیشنهاد 27 میلیون یوروئی اینتر
  ستاره‌ی 19 ساله‌ی برزیلی باشگاه سائو پائولو در بازار نقل و انتقالات تابستانی یکی از گزینه‌های پر طرفدار محسوب می‌گردد ، به طوری‌که سه باشگاه بزرگ اروپا یعنی نرآتزوری ، منچستریونایتد و رئال مادرید برای امضای قرارداد با این ملی‌پوش جوان و خوش‌آتیه رقابتی تنگاتنگ داشته‌اند.
روز پنج‌شنبه خبرهای بسیاری از توافق اینتر و سائو پائولو بر سر انتقال لوکاس مورا به سن‌سیرو منتشر شد ، توافقی که با مبلغ 27 میلیون یورو به انجام رسیده بود و البته بسته به عملکرد ستاره‌ی برزیلی در ترکیب نرآتزوری تا مبلغ 32 میلیون یورو قابل افزایش نیز بود. با این حال لوپس ، این توافقات را بطور کلی تکذیب کرده است.
نائب رئیس باشگاه سائو پائولو در این رابطه گفت : " من از اطلاعات منتشر شده از توافق باشگاه اینتر و سائو پائولو کاملا بی‌اطلاع هستم. من در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه همراه مدیر سائو پائولو بودم و او هیچ‌گونه توافقی را با مقامات اینتر انجام نداد. "
لوپس با تایید انجام مذاکرات این باشگاه با باشگاه منچستریونایتد بر سر انتقال لوکاس مورا ، در این رابطه گفت : " ما با این باشگاه مذاکراتی را انجام داده‌ایم ، اما تلاش مقامات این باشگاه برای به خدمت گرفتن مورا کافی نبود."
لوکاس مورا در حال حاضر به همراه تیم ملی امید برزیل در رقابت‌های المپیک لندن حاضر است.

دیدگاه‌ها