کد خبر : 1602696 | 16 فروردين 1398 ساعت 20:56 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه رئال مادرید در صورت جدایی واران کیست؟

در صورت جدایی رافائل واران، رئال مادرید در سری آ به دنبال جانشین این مدافع فرانسوی خواهد بود.

گزینه رئال مادرید در صورت جدایی واران کیست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر نشریه اکیپ فرانسه و البته آ.اس اسپانیا، اخباری در مورد نارضایتی رافائل واران از شرایط موجود در برنابئو و تمایل او به ترک رئال مادرید داده اند و تیم هایی چون یوونتوس، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نیز به دنبال جذب این مدافع باکیفیت فرانسوی در تابستان امسال خواهند بود.

 

1369701

 

اما زین الدین زیدان در تلاش برای راضی کردن واران به ماندن بوده و باشگاه رئال مادرید نیز قصد دارد با تمدید قرارداد واران و افزایش حقوق وی، شرایط را برای حفط این مدافع فرانسوی در مادرید مهیا سازد، اما در صورت جدیت تصمیم او، گزینه جانشین رئال مادرید اهل سنگال خواهد بود.

 

کالیدو کولیبالی، مدافع مستحکم و تنومند ناپولی، مهم ترین گزینه رئال مادرید برای تقویت خط دفاعی در تابستان سال جاری است و در صورت قطعی شدن جدایی واران، کهکشانی ها به سراغ این مدافع سنگالی خواهند رفت. به جز رئال مادرید، منچستریونایتد نیز علاقمند به جذب کولیبالی است اما باشگاه اسپانیایی از موقعیت بهتری برای جذب او برخوردار است.

 

همچنبن خوزه خیمنز، مدافع اروگوئه ای اتلتیکو مادرید نیز به عنوان یکی از جایگزینان احتمالی در صورت جدایی واران در لیست خرید رئال مادرید جای دارد.

دیدگاه‌ها