کد خبر : 1613425 | 02 خرداد 1398 ساعت 13:53 | 894 بازدید | 0 دیدگاه

تمرین تیم ملی انگلیس زیر نظر ساوت‌گیت(عکس)

تیم ملی انگلیس، تمرینات خود برای بازی با هلند در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا را بدون ستاره‌های منچسترسیتی آغاز کرد.

تمرین تیم ملی انگلیس زیر نظر ساوت‌گیت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس که روز ششم ژوئن در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا به مصاف هلند می‌رود، اردوی آماده‌سازی خود را زیر نظر گرت ساوت‌گیت آغاز کرد. با اینکه بازیکنان منچسترسیتی به دلیل اینکه فصل برای آنها دیرتر از سایر تیمها به پایان رسیده چون بعد از پایان فصل لیگ برتر در فینال جام حذفی به مصاف واتفورد رفته‌ بودند، با کسب اجازه از ساوت‌گیت از دوشنبه هفته آینده در اردو شرکت می‌کنند ولی فابین دلف، ستاره سیتی تصمیم گرفت از دیروز به تمرین سه‌شیرها ملحق شود.

 

1407938

 

به گزارش دیلی‌میل در حال حاضر تنها غایبین اردوی تیم ملی انگلیس، رحیم استرلینگ، کایل واکر و جان استونز هستند که از دوشنبه هفته آینده به اردوی سه‌شیرها ملحق خواهند شد.

 

در جریان تمرین دیروز، ستاره‌های انگلیسی باروحیه و آماده نشان می‌دادند و در طول تمرین بارها با هم شوخی کردند و از این گذشته کمتر نشانی از خستگی در ساق‌های آنها به چشم می‌آمد. از جمله آماده‌ترین بازیکنان حاضر در تمرین دیروز سه‌شیر نشان‌ها می‌توان به مارکوس راشفورد و جسی لینگارد اشاره کرد.

 

1407941

 

تیم ملی انگلیس با هدایت گرت ساوت‌گیت ابتدا به تمرینات تکنیکی پرداخت و شوت زدن، پاس دادن و سانتر از کناره‌ها را تمرین کرد. بازیکنان انگلیسی سپس راهی سالن سرپوشیده بدنسازی شدند تا به کار با وزنه بپردازند.

 

1407939

 

1407937

 

1407940

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها