کد خبر : 971918 | 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:48 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

هاجی: مسی نابغه‌ای در تیمی استثنایی است

ستاره سابق تیم ملی فوتبال رومانی به ستایش از لیونل مسی ستاره بارسلونا پرداخت و او را نابغه خواند.

هاجی: مسی نابغه‌ای در تیمی استثنایی است
 ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا در اين فصل هم بازي‌هاي بسيار زيبايي را به نمايش گذاشت و بار ديگر همه نگاه‌ها را معطوف خود کرده است. اين بار نوبت گئورگي هاجي اسطوره فوتبال روماني شد تا زبان به ستايش او بگشايد.
هاجي که در دوران بازيگريش به مارادوناي بالکان شهرت يافته بود در گفت‌وگو با راديو کوم گفت: مسي نابغه‌اي در جهان فوتبال است. تعداد گل‌هايي که او در اين فصل به ثمر رسانده شگفت انگيز است. او به راحتي مي‌تواند دروازه‌ حريفان را باز کند. مسي نابغه‌اي در تيم استثنايي است.
وي افزود: مسي بازيکن سريع و بسيار تکنيکي است. او به راحتي هر چه تمامتر دروازه‌ حريفان را باز مي‌کند. تفاوت بين من و مسي در اين است که هم تيمي‌هاي مسي به او پاس مي‌دهند تا کار را تمام کند، اما من نقش پاسور را براي ديگر بازيکنان ايفا مي‌کردم.
هاجي که سابقه حضور در هر دو تيم رئال مادريد و بارسلونا را دارد، درباره فينال ليگ قهرمانان اروپا گفت: اميدوار بودم که بارسلونا و رئال مادريد به فينال صعود کنند. اگر اين طور مي‌شد شاهد بازي بسيار زيبايي مي‌شديم. بر اين باورم که در صورت صعود رئال و بارسا به فينال شاگردان گوارديولا جام را بالاي سر مي‌بردند.
هاجي پس از درخشش در بارسلونا و رئال مادريد راهي ترکيه شد و به تيم گالاتاسراي پيوست. او در آنجا هم بسيار خوب کار کرد و در فينال جام اتحاديه اروپا مقابل آرسنال تيمش را قهرمان کرد.

دیدگاه‌ها