کد خبر : 972494 | 25 اردیبهشت 1391 ساعت 21:38 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: سهمیه آسیا را مفت از دست دادیم

حمیدرضا فتحی معتقد است با توجه به شرایط پیش فصل (بحث انتقال تیم به اراک) و نداشتن بازیکنان بزرگ، نفت تهران نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.

فتحی: سهمیه آسیا را مفت از دست دادیم
  کاپیتان تيم فوتبال نفت تهران در گفت‎و‎گو با ایسنا، اظهار کرد: در طول فصل امتیازهای زیادی را به راحتی از دست داده و سهمیه آسیا را مفت از دست دادیم.
وی تصریح کرد: هرچند برای عدم کسب سهمیه ناراحت هستیم اما با توجه به شرایطی که تیم ما داشت جایگاه خوبی نسبت به سایر تیم‎ها که به مراتب شرایط بهتری داشتند، در جدول به خودمان اختصاص دادیم.
فتحی با بیان اینکه در نیم فصل دوم توقع از نفت زیاد بود به بازی با استقلال اشاره کرد و افزود: نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تا به خودمان آمدیم دو گل خوردیم. نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و چند موقعیت مسلم گلزنی هم داشتیم اما جبران دو گل در ورزشگاه آزادی کار سختی است.
این بازیکن لرستانی در پاسخ به سوالی که چرا نفت تهران مقابل استقلال و پرسپولیس برنده نشده، گفت: راستش خودمان هم علت را نمی‏‌دانیم. متاسفانه همیشه گل اول را می خوریم و جبران آن سخت می‏‌شود.
فتحی با بیان اینکه قراردادم با نفت تمام شده و بازیکن آزاد هستم، عنوان کرد: باشگاه نفت حق زیادی به گردن من دارد. اولویت اولم این تیم است و دوست دارم فصل آینده هم در خدمت نفت باشم.

دیدگاه‌ها