کد خبر : 972880 | 29 اردیبهشت 1391 ساعت 22:45 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

البر: بایرن در ضربات پنالتی پیروز خواهد شد

جیووانی البر، مهاجم سابق بایرن مونیخ معتقد است که دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد و در نهایت باواریایی ها جام را بالای سر خواهند برد.

البر: بایرن در ضربات پنالتی پیروز خواهد شد
  این بازیکن برزیلی درانتظار دیداری برابر و پایاپای در آلیانس آرناست و معتقد است که تیمی که اشتباهات کمتری را مرتکب شود، جام را بالاتی سر خواهد برد.
البر در صحبتهایی به وب سایت رسمی یوفا گفت:« فکر نمی کنم که مدعی خاصی برای این دیدار وجود داشته باشد. چلسی شایسته حضور در این فینال بود و باشایستگی به اینجا رسید. آنها در بارسلونا، تیم واقعا قدرتمندی را شکست دادند و بایرن هم همین کار را مقابل رئال انجام داد. پس بازی فینال 50-50 است. تیمی که کمترین اشتباهات را مرتکب شود، به قهرمانی خواهد رسید. قطعا بازی سختی خواهد بود و فکر می کنم که ضربات پنالتی قهرمان را مشخص خواهد کرد. آلمانی ها همیشه در ضربات پنالتی خونسردتر هستند؛ پس احتمالا بایرن قهرمان خواهدشد.»
البر در ادامه به این نکته اشاره کرد که اصلا انتظارش را نداشته که تیم سابقش تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برود و امیدوار است تا باواریایی ها بتوانند با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، تاریخ جدیدی را آغاز کنند.
البر ادامه داد:« در ابتدای فصل اصلا فکرش را هم نمی کردم. من به تیم نگاه می کردم و فکرمی کردم که آنها در خط حمله خوب هستند ولی مشکلات متعددی در خط دفاعی داشتند. البته الان می بینیم که آنها چطور با هم متحدند و این همیشه نکته مهمی است. بایرنی  ها الان در بازی فینال هستند.امیدوارم که بایرن قهرمان شود و ثابت کند که این شروع دوره تاریخی جدیدی است.»

دیدگاه‌ها