کد خبر : 972945 | 30 اردیبهشت 1391 ساعت 13:34 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

باکایه ترائوره: آماده نبرد در میلان هستم

باکایه ترائوره پس از انجام آخرین بازی خود با پیراهن نانسی راهی میلان می شود.

باکایه ترائوره: آماده نبرد در میلان هستم

باکایه ترائوره آماده ی مبارزه برای رسیدن به ترکیب اصلی میلان است .بازیکن اهل مالی میلان از شنیدن خبر تمایل میلان برای جذب او، به شدت شگفت زده شده بود و اکنون و بعد از قطعی شدن انتقالش به رختکن روسونری به شدت تلاش خواهد کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.
باکایه ترائوره انگیزه ی فراوانی برای درخشش در میلان دارد و قصد دارد برای رسیدن به ترکیب اصلی با سایر ستارگان این تیم مباررزه کند.
این بازیکن اهل مالی اعلام کرده است که انتظار ابراز تمایل میلان نسبت به جذب او را نداشته اما قصد دارد تا ارزش های خود را در فصل آینده به همگان ثابت کند.
او به سایت رسمی باشگاه نانسی گفت: " من به شدت خوشحالم و از این که به یکی از بزرگترین باشگاه های جهان می روم به خود می بالم.می دانم که سران میللان، برای جذب من چندین بار تلاش کرده اند و به من اعتماد کافی دارند. اکنون زمان آن رسیده است که برای رسیدن به ترکیب اصلی مبارزه کنم. این برای من عجیب بود که بشنوم میلانی ها به دنبال من هستند؛ چرا که فکر می کردم باید حتما در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم تا بتوانم نظر باشگاه های بزرگ همچون میلان را به خود جلب کنم."
ترائوره روز یکشنبه آخرین بازی خود را با لباس نانسی برابر لیل انجام خواهد داد و بعد از آن رسما به رختکن روسونری منتقل خواهد شد.

دیدگاه‌ها