کد خبر : 973078 | 31 اردیبهشت 1391 ساعت 15:11 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری:کمیته انضباطی حق را به ماشین‌سازی داد

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد استفاده غیر قانونی تربیت یزد از بازیکن سرباز به سود ما رای داده است.

دبیری:کمیته انضباطی حق را به ماشین‌سازی داد

  افشین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیگیری شکایت ماشین‌سازی بابت استفاده تربیت یزد از بازیکن سرباز اظهار داشت: کمیته انضباطی رای 3 صفحه‌ای صادر کرده و در مورد تخلف تربیت یزد برای استفاده از بازیکن سرباز حق را به ما داده است، اما اعلام کرده زمانی که مجوزی از سوی نیروهای مسلح به باشگاهی داده می‌شود فدراسیون فوتبال می‌تواند به بازیکن اجازه بازی دهد.

وی گفت: در مورد شکایتی که به بازرسی نیروهای مسلح در مورد تخلف تربیت بدنی این ارگان کرده‌ بودیم آنها اعلام کردند ما به باشگاه ماشین سازی پاسخگو نیستیم و اگر وزارت ورزش بخواهد می‌توانیم به آنها پاسخ بدهیم. ما هم با وزارت ورزش صحبت‌هایی را انجام دادیم و سجادی، معاون ورزش هم کار را به کارشناس مربوطه سپرده و باید منتظر نتیجه آن بمانیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که آنها خودشان تخلف صورت گرفته را قبول کرده‌اند، اما می‌خواهند  فقط وقت را هدر بدهند و کار را مشکل‌تر کنند.

دبیری ادامه داد: حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی به ما اعلام کرد که اگر حتی 24 ساعت قبل از بازی پلی‌آف نامه‌ای مبنی بر تخلف به فدراسیون می‌دادند می‌توانستیم این مسابقه را عقب بیندازیم. در حال حاضر کمیته انضباطی به ما قول داده که اگر نامه نیروهای مسلح به دست این کمیته برسد قطعاً ماشین‌سازی راهی پلی آف خواهد شد و مسابقه برگزار شده بین گهر زاگرس و ایرانجوان در این مرحله باطل و مسابقه مجدد در نظر گرفته می‌شود.

 

دیدگاه‌ها