کد خبر : 973861 | 07 خرداد 1391 ساعت 18:54 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرزامی پس از پایان جلسه هیئت مدیره:

فتح‌الله‌زاده باید باشد و از خودش دفاع کند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: چون فتح‌الله‌زاده نبود بحثی نکردیم و گفتیم خودش بیاید و از عملکردش دفاع کند و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

فتح‌الله‌زاده باید باشد و از خودش دفاع کند

 پس از پایان جلسه هیئت مدیره استقلال که در دفتر رسولی‌نژاد واقع در وزارت ورزش برگزار شد حسین فرزامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود و فقط جای مدیرعامل خالی بود که همراه عباسی به ترکیه رفته است. قرار شد تا چهارشنبه تصمیم نهایی گرفته شود.

 وی افزود: مظلومی هم در این جلسه شرکت کرد، برنامه‌هایش را داد. او از عملکردش دفاع کرد و درباره مسائل فنی هم بحث شد.

 فرزامی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد استعفا یا رد استعفای فتح الله زاده بحث صورت گرفت یا خیر گفت: خیر. افراد در حضور یک نفر خیلی حرف می زنند اما او چون نبود بحثی نکردیم و گفتیم تا خودش بیاید و از عملکردش دفاع کند و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه رسولی نژاد در چند روز اخیر موضع خود را در قبال فتح الله زاده اعلام کرده پس چرا در جلسه امروز بحثی درباره مدیریت نشده عنوان کرد: شما چیزی را می گویید که همه می‌دانیم اما با همه این حرف‌ها باید خود فتح الله زاده در جلسه باشد و در مورد خودش دفاع کند.

 وی در خصوص اینکه سرمربی استقلال چه زمانی مشخص می‌شود گفت: قرار است از آقایان برنامه بگیریم و روی برنامه تصمیم گیری‌ می‌کنیم.

 فرزامی در مورد اینکه گفته می‌شود حضور قلعه‌نویی در استقلال قطعی شده گفت: چنین چیزی نیست.

 

دیدگاه‌ها