کد خبر : 974143 | 09 خرداد 1391 ساعت 19:15 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

هوشیار: پرسپولیس پولم را بدهد تا بروم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه دو سال دیگر با پرسپولیس قرار داد دارم اگر قرار است جدا شوم باید پولم را بدهند.

هوشیار: پرسپولیس پولم را بدهد تا بروم
حسین هوشیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در لیست اخراجی‌های پرسپولیس اظهار داشت: لیست دنیزلی را اگر به دقت خوانده باشید هیچ دروازه بانی در آن دیده نمی‌شود شاید برخی بازیکنان که قرارداد دارند جزء لیست دنیزلی نیستند.
وی افزود: من 2 سال دیگر با پرسپولیس قرار داد دارم و اگر قرار است از این تیم جدا شوم باید پولم را بدهند. اما فعلا این مسائل مهم نیست و باید ظرف یک هفته آینده با مسئولان باشگاه صحبت کنم.
هوشیار ادامه داد: قبل از بازی با الاتحاد با مسئولان باشگاه صحبت کردم به من گفتند هنوز تکلیف هیچ چیز مشخص نیست. حتی از رویانیان هم خواستم که تکلیف من را روشن کند که او همه چیز را به نظر دنیزلی موکول کرد.
وی در پاسخ به سؤالی که آیا به نظر شما در پرسپولیس عملکرد خوبی داشتی یا خیر نیز گفت: فرصت کم دلیل این بود که من در پرسپولیس خوب نباشم. 6 بازی نیمکت نشین بودم و یک بازی به میدان می‌رفتم و دوباره 6 بازی دیگر نیمکت نشین بودم. در کل 7 بازی برای پرسپولیس انجام دادم که به نظرم عملکردم بد نبود.
وی افزود: اگر پشت سر هم بازی می‌کردم قطعا عملکردم بهتر بود تا می‌آمدم با مدافعان پرسپولیس هماهنگ‌تر بشوم ناگهان 3 بازی روی نیمکت می‌نشستم، البته یکی از دلایلش لیگ قهرمانان آسیا بود که من را نیمکت نشین می‌کرد.
هوشیار خاطرنشان کرد: نه می‌توانستم با دفاع خودم هماهنگ باشم و نه با بازیکنان دیگر البته خودتان می‌دانید من از نیم فصل به پرسپولیس اضافه شدم و در کل به نظر خودم عملکرد قابل قبولی داشتم و بد نبودم.
وی افزود: بازی‌های خودم را آنالیز کردم و به این نتیجه رسیدم اگر می‌توانستم فرصت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشم قطعا عملکردم بهتر بود اما همه چیز تمام شده و باید منتظر این باشم تا تکلیفم روشن شود.

دیدگاه‌ها