کد خبر : 974319 | 11 خرداد 1391 ساعت 14:57 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

زامپارینی: نخست وزیر ایتالیا نمیداند چه می گوید

رئیس باشگاه پالرمو، راهکاری که نخست وزیر ایتالیا برای حل مشکل تبانی در فوتبال این کشور درنظر دارد را خجالت آور می داند .

زامپارینی: نخست وزیر ایتالیا نمیداند چه می گوید
ماریو مونتی، نخست وزیر ایتالیا اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده که بعداز رسوایی تبانی در فوتبال این کشور، رقابتهای سری آ باید برای دو سه سال به حالت تعلیق دربیاید. این صحبتها جنجال فراوانی را به پاکرده و در این میان مائوریتزو زامپارینی، رئیس باشگاه پالرمو معتقد است که نخست وزیر ایتالیا نمی داند که چه می گوید.
این درحالی است که اخیرا پلیس ایتالیا 19 نفر را به خاطر رسوایی تبانی دراین کشور دستگیر کرده که در این میان نام استفانو مائوری، کاپیتان لاتزیو دیده می شود و افراد زیادی از جمله آنتونیو کنته، مربی کنونی یووه و کریسیتو نیز مورد بازجویی قرار گرفته اند.
زامپارینی ، رئیس باشگاه پالرمو معتقد است که صحبتهای اخیر نخست وزیر ایتالیا شرم آور است و دراین باره در کنفرانسی خبری گفت:« تنها چیز شرم آور در این کشور این است که کسی صحبتهایی مثل صحبتهای مونتی را برزبان بیاورد. او از نظر کارآفرینی هم ناامید کننده است. او پیش از این گفته بود که ما باید تمام بازیهای فوتبال را به دلیل تعلیق در بیاوریم. واین بدان معناست که او در حال ویران کردن و بستن تمام درها به روی خودش است. آیا یک توفق دو یا سه ساله به نفع فوتبال خواهد بود؟بعید می دانم. مونتی باید قبل از اینکه حرف بزند، کمی هم فکر کند.»
جنجال تبانی در فوتبال ایتالیا در حالی به اوج رسیده که تیم ملی این کشور خود را برای حضور در رقابتهای یورو2012 آماده می کند.

دیدگاه‌ها