کد خبر : 975240 | 20 خرداد 1391 ساعت 10:10 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان حضور علی مولایی در تیم صبا

صبای قم به همکاری با مهاجم سابق تیم‌های فوتبال استقلال، سپاهان، مس و مس سرچشمه کرمان پایان داد.

پایان حضور علی مولایی در تیم صبا

در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در تعطیلات پیش از آغاز دوره دوازدهم خود به سر می‌برد و بازار نقل و انتقالات لیگ برتر داغ داغ است، صبای قم با یکی دیگر از بازیکنان فصل گذشته خود قطع همکاری کرد.
این بازیکن علی مولایی مهاجم تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان در نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که در دور برگشت رقابت‌ها با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوسته بود.
در واقع با نظر مساعد عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم، این تیم برای تقویت خط میانی خود در لیگ یازدهم، علی مولایی مهاجم تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر را به خدمت گرفت.
پیوستن مولایی به صبای قم نیز حکایت جالبی داشت و بعد از اینکه اصغر شرفی 9 بازیکن تیم فوتسال مس سرچشمه کرمان را در پایان نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مازاد بر نیاز این تیم اعلام کرد، تعدادی از آنها بلافاصله از تیم مس سرچشمه جدا شده و به تیم‌های دیگر رفتند.
یکی از بازیکنان جدا شده از تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان، علی مولایی بازیکن سابق تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان بود که با امضای قراردادی تا پایان فصل لیگ یازدهم به تیم فوتبال صبای قم چهارمین تیم جدول رده‌بندی نهایی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیوست.
این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در کنار جدایی چند بازیکن فصل قبل، با مجید حیدری مدافع فصل قبل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که آن را از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یازدهم فوتبال کشور جذب کرده بود برای حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین مرتضی کاشی کاپیتان خود برای یک فصل دیگر به توافق رسیده است.
تیم فوتبال صبای قم با کسب رتبه چهارم رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران موفق به کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد.

دیدگاه‌ها