کد خبر : 975479 | 21 خرداد 1391 ساعت 14:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیارا: آماده مقابله با انگلیس هستیم

هافبک دفاعی تیم ملی فرانسه اعلام کرد که تیمش به طور کامل آماده نخستین دیدار خود مقابل انگلیس است.

دیارا: آماده مقابله با انگلیس هستیم

فرانسه که در گروه D رقابت‌هاي يورو 2012 با انگليس، سوئد و اوکراين هم گروه شده، در نخستين ديدار خود مقابل انگليس قرار خواهد گرفت.
الو ديارا هافبک دفاعي تيم ملي فرانسه معتقد است انگليس تيم خوبي است، اما فرانسوي‌ها به خوبي آماده بازي مقابل اين تيم شده‌اند. وي گفت: ما هميشه در بازي‌هاي نخست‌مان در تورنمنت‌هاي مهم دچار مشکل مي‌شديم. اين بار سعي خواهيم کرد که اين اتفاق نيفتد و بازي خوبي ارائه کنيم.
وي گفت: در دو ماه اخير در بازي‌هاي تدارکاتي زيادي به ميدان رفته‌ام و ثابت کرده‌ام که نقش مهمي در ترکيب تيم دارم. در اينجا هستم تا بتوانم رقابت کنم و به سختي تلاش خواهم کنم.
ديارا گفت: من در زمين مسابقه از يک الگو پيروي مي‌کنم و آن اين است که توپ را به دست آورم و جلوي حملات حريف را بگيرم. من پيش از اين سابقه حضور در رقابت‌هاي بين‌المللي را داشته‌ام، اما به جز من ساير بازيکنان نيز تجربه حضور در چنين تورنمنت‌هايي را دارند. ما بازيکنان خوبي را در اختيار داريم که در بالاترين سطح اروپا بازي مي‌کنند.
هافبک باشگاه مارسي درباره اسکات پارکر هافبک دفاعي تيم ملي انگليس گفت: پارکر فصل بسيار خوبي را پشت سر گذاشته و يکي از بهترين بازيکنان در اين پست است.
ديدار دو تيم فرانسه و انگليس روز دوشنبه از ساعت 20:30 به وقت ايران آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها