کد خبر : 975590 | 22 خرداد 1391 ساعت 12:06 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلبرتینی:تساوی عادلانه بود

دیمتریو آلبرتینی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در صحبتهایی رضایتش را از تساوی به دست آمده در اولین دیدار آتزوری در رقابتهای یورو2012 ابراز کرد.

آلبرتینی:تساوی عادلانه بود
 آلبرتینی گفت:« بازی برای هر دو طرف بازی تمام و کمال و خوبی بود. برای عاشقان فوتبال هم باید بگویم که مطمئنا هریک از دو تیم می توانستند پیروز میدان باشند و تساوی نتیجه عادلانه ای بود.»

 او که سابقه بازی در تیمهای میلان و اتلتیکومادرید را دارد،درادامه به این نکته اشاره کرد که عملکرد ایتالیا و سطح بازی این تیم اصلا او را متعجب نکرد.

 آلبرتینی ادامه داد:« ما برای کسب آمادگی کافی برای این بازی به خوبی تلاش کرده بودیم. اسپانیا قهرمان دنیاست و مدعی قهرمانی است ولی ما هم تیم باکیفیتی هستیم و تجربه زیادی داریم.»

 آلبرتینی در پاسخ به این سوال که آیا اسپانیا و ایتالیا مدعی صعود به دور بعد، از این گروه هستند، گفت:« نمی دانم. اسپانیا شاید با یک مهاجم می توانست بهتر بازی کند.درهر صورت اسپانیا بازی فوق العاده ای انجام داد. به نظر من تیم های ایتالیا و اسپانیا مدعیان اصلی صعود از این گروه هستند.باید ببینیم که در بازیهای بعدی چه خواهدشد. ولی به نظر من ایتالیا و اسپانیا مدعیان اصلی هستند. کرواسی تیم خوبی است ولی باید ببینیم که چه می شود.»
 ایتالیا دراولین دیدارش در این رقابتها مقابل اسپانیا به تساوی 1-1 دست یافت.

دیدگاه‌ها