کد خبر : 976052 | 25 خرداد 1391 ساعت 17:03 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

درک کویت: ناامید شده‌ایم

مهاجم تیم ملی فوتبال هلند گفت: با باخت مقابل آلمان کاملا ناامید شده‌ایم.

درک کویت: ناامید شده‌ایم
تیم ملی فوتبال هلند شب گذشته در دیدار مقابل ژرمن‌ها با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا دومین باخت متوالی خود را در این مسابقات کسب کند و در آستانه حذف از پیکارهای جام ملت‌های اروپا قرار بگیرند.
درک کویت مهاجم لاله‌های نارنجی در اواخر بازی به جای آرین روبن در زمین حضور یافت اما نتوانست مانع از شکست هم‌تیمی‌هایش شود.
وی در این باره به داگبلات گفت: با این شکست کاملا ناامید شده‌ایم. ما شروع متفاوتی را در ذهن‌مان تصور می‌کردیم و حالا با دو شکست در آستانه حذف قرار گرفته‌ایم.
کویت افزود: در مقابل پرتغال باید از تمام توان‌مان استفاده کنیم و بهترین بازی را مقابل این تیم ارائه کنیم تا پیروز میدان شویم. اگر آلمان بازی خود را نشان دهد و باقدرت ظاهر شود ما می‌توانیم از این گروه صعود کنیم.
در گروه دوم مرحله مقدماتی یورو 2012، ژرمن‌ها با 6 امتیاز صدرنشین هستند و تیم‌های پرتغال و هلند با 3 امتیاز در مکان دوم قرار دارند.
هلند نیز بدون امتیاز در قعر این گروه حضور دارد.
آخرین دیدار لاله‌های نارنجی مقابل پرتغال خواهد بود و ژرمن‌ها به مصاف دانمارک خواهند رفت.
تکلیف هیچ تیمی برای صعود از این گروه مشخص نشده و در صورتی که آلمان مقابل دانمارک پیروز شود و هلند نیز با پیروزی پرگل پرتغال را شکست دهد، آن‌وقت لاله‌ها نارنجی می‌توانند راهی دور بعدی مسابقات شوند.

دیدگاه‌ها