کد خبر : 976248 | 27 خرداد 1391 ساعت 13:43 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کابایه: رسیدن به اهداف بزرگ استعداد می‌خواهد

یوهان کابایه گل خود در بازی برابر اوکراین را به دختر کوچکش تقدیم کرد.

کابایه: رسیدن به اهداف بزرگ استعداد می‌خواهد
کابايه در پيروزي دو بر صفر فرانسه برابر اوکراين، يکي از ميزبانان جام ملت‌هاي اروپا گل مهمي را به ثمر رساند. او در پايان بازي گفت: پس از گلي که به ثمر رساندم، خيالم راحت شد. بازيکن پس از گلزني به فرزندانش فکر مي‌کند. من هم به دختر کوچکم فکر مي‌کردم. لحظه بسيار ويژه‌اي است که فرد در دوران فوتبالش هميشه آن را به ياد خواهد داشت.
بازيکن خط مياني خروس‌ها ادامه داد: از شروع بازي روي دروازه‌ آنها فشار آورديم و اکنون در بازي سوم هم مي‌توانيم با اعتماد به نفس بالاتري به ميدان برويم. رعد و برق در شروع مسابقه بسيار عجيب بود، زيرا درست بر فراز استاديوم بود. تلاش داشتيم تمرکزمان را حفظ کرده و اميدوار بوديم که هر چه زودتر همه چيز به حالت عادي بازگردد.
کابايه درباره فرانسه کنوني هم گفت: با داشتن بازيکناني همانند سمير نصري، کريم بنزما و جرمي منز نسل جديدي را در اختيار داريم. زماني که کسي بخواهد به هدف‌هاي بزرگي برسد، بايد استعدادش را هم داشته باشد. اين بازيکنان بسيار با استعداد هستند. ما به خاطر داشتن چنين بازيکناني مي‌توانيم خودمان را دست بالا بگيريم. اميدوارم از آسيب‌ديدگي‌‌ها دور مانده و براي ادامه تورنمنت هم آماده بمانيم.
اولويه جيرو، مهاجم فرانسه هم در پايان بازي گفت: دوست داشتم بيشتر بازي کنم ولي مربي تصميم گرفت، 10 تا 15 دقيقه مانده به پايان مسابقه مرا روانه ميدان کند. تمام تلاشم را کردم، ولي اين که هر سه امتياز بازي را به دست آورديم، اهميت دارد. با اين همه اين گروه تا روز پاياني هم حساس و پرهيجان خواهد ماند.
وي ادامه داد: تجربه بازي از روي نيمکت متفاوت است. بازيکن همزمان هيجان و عصبانيت را تجربه مي‌کند. انرژي بسيار زيادي را مي‌گيرد، زيرا بازيکن همبازيانش را به طور کامل پشتيباني مي‌کند.
جيرو درباره بازي با اوکراين هم، گفت: فکر مي‌کنم اوکراين در اين مسابقه بازتر بازي کرد، زيرا در مقايسه با بازي برابر انگليس فضاي بيشتري را در اختيار داشتيم. انگليسي‌ها بسيار محتاط‌تر بازي مي‌کردند. در بازي برابر اوکراين بهتر توانستيم هماهنگي ميان خودمان را به دست آوريم و پس از آن فرصت‌هاي بيشتري را هم براي خودمان فراهم کنيم.

دیدگاه‌ها