کد خبر : 976288 | 27 خرداد 1391 ساعت 19:33 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه هنکه:

هنکه برای ترک ایران به اجازه احتیاج نداشت

مسعود رضا می‌گوید که میشاییل هنکه هنوز طبق قانون مربی استقلال است.

هنکه برای ترک ایران به اجازه احتیاج نداشت

 مدير برنامه ميشاييل هنکه، مربي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال درباره آخرين وضعيت اين مربي آلماني و نحوه ادامه همکاري وي با آبي‌پوشان گفت: هنکه بر ا ساس قرارداد دو ساله‌اي که با استقلال بسته بود، هنوز هم قانونا مربي اين تيم است و بايد به کار در استقلال ادامه دهد.
 وي ادامه داد: هنکه چه بخواهد و چه نخواهد به دليل اينکه با استقلال قرارداد دارد بايد به کار در اين تيم ادامه دهد، مگر اينکه کادر فني جديد استقلال تمايل به ادامه همکاري با وي نداشته باشد.
 رضا همچنين گفت: هنکه تاکنون حرفي مبني بر اين که تمايلي به همکاري ندارد به زبان نياورده است، اما گويا باشگاه استقلال هنوز هيچ تضميني براي ادامه کار وي نگرفته است. هنکه هم فعلا منتظر نظر باشگاه و امير قلعه‌نويي است.
 
 وي در واکنش به اظهارنظر باشگاه استقلال که گفته بود هنکه بدون اجازه باشگاه کشور را ترک کرده و در بازگشت هم تاخير دارد و اين مسئله به مدير برنامه‌هاي او ابلاغ شده است، گفت: از مسوولان باشگاه بپرسيد که چه زماني اين مطلب را به من ابلاغ کرده‌اند، چون من تازه به ايران بازگشته‌ام و چنين چيزي به من گفته نشده است.
 رضا ادامه داد: نمي‌دانم باشگاه استقلال به چه دليل گفته که هنکه بدون اجازه رفته است، چون ليگ تمام شده بود و او مي‌توانست برود و براي اين کار به اجازه احتياج نداشت.
 مدير برنامه‌هاي هنکه همچنين در پاسخ به اين سوال که اگر هنکه يک سال ديگر با استقلال قرارداد دارد پس چرا با وجود شروع تمرين‌هاي تيم هنوز بازنگشته است؟ اظهار کرد: باشگاه استقلال اعلام کرده که مي‌خواهد با هنکه تسويه حساب کند. اين در حالي است که به گفته خودشان 55 هزار دلار به هنکه بدهکار هستند. من فکر مي‌کنم دليل نيامدن هنکه به ايران هم به همين دليل بدهي باشگاه است که هنوز پرداخت نشده است.
 

دیدگاه‌ها