کد خبر : 976630 | 30 خرداد 1391 ساعت 21:26 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرزامی:

اسپانیا و آلمان شانس‌های قهرمانی هستند

کار‌شناس فوتبال کشورمان با اشاره به مسابقات یورو 2012گفت: این مسابقات در تمامی ابعاد می‌تواند کلاس آموزشی برای مربیان، بازیکنان و همچنین مدیریت بهتر برای اهالی فوتبال و ورزش کشورمان باشد.

اسپانیا و آلمان شانس‌های قهرمانی هستند
  حسین فرزامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: وقتی سطح رقابت‌ها و حتی نوع دوربین‌ها و تعداد آن‌ها را برای پوشش دادن این مسابقات می‌بینیم برای ما بسیار آموزنده خواهد بود. حضور دوربین‌های متعدد در اقصی نقاط زمین باعث شده از زوایای مختلف اتفاقات داخل زمین به تصویر کشیده شود. ضمن اینکه سطح فنی مسابقات بسیار بالا است، این نشان می‌دهد تیم‌ها با آگاهی کامل پا به این مسابقات گذشته‌اند.
وی افزود: میانگین در هر مسابقه یک یا ۲ گل رد و بدل می‌شود که این موضوع نشانگر آن است که تیم‌ها با شناخت کافی از یکدیگر پا به این رقابت‌ها گذاشته‌اند و از ریز‌ترین حرکات تیم مقابل آگاهی دارند، در کنار آن ارائه تاکتیک‌های مدرن و مختلف می‌تواند برای مربیان فوتبال کشورمان دارای اهمیت بوده و درس‌های بسیاری از آن بیاموزند.
این کار‌شناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که کدام تیم‌ها شانس کسب عنوان قهرمانی در مسابقات یورو ۲۰۱۲ اروپا را دارند، گفت: به نظرم اسپانیا و آلمان شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. هلند بسیار معصومانه بازی می‌کرد و واقعا حقش نبود در همین مرحله نخست حذف شود. متاسفانه این تیم فرصت‌های بسیاری در گلزنی داشت که آنها را به هدر می‌داد.

دیدگاه‌ها