کد خبر : 976639 | 30 خرداد 1391 ساعت 22:19 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز ام ویلا به بایرن مونیخ

آیا ام ویلا به جای مارتینس راهی آلیانس آرنا خواهد شد ؟

چراغ سبز ام ویلا به بایرن مونیخ
این طور به نظر می رسد که سران باشگاه بایرن مونیخ برای فصل اینده به دنبال یک هافبک دفاعی کامل وآماده می گردند.گزینه نخست مونیخی ها، خاوی مارتینس ملی پوش اسپانیایی باشگاه اتلتیک بیلبائو است که به نظر می رسد خرید او بسیار سختر از آنچه تصور می شد، باشد.از این رو بایرن مونیخ گزینه های دیگر را مد نظر قرار داده است.

به گزارش رسانه های فرانسوی   در صورتی که بایرن نتواند مارتینس اسپانیایی را شکار کند، به دنبال یان ام ویلا ستاره تیم رن فرانسه خواهد رفت.در همین رابطه ، این ستاره فرانسوی که هم اکنون با تیم ملی فرانسه در مسابقات یورو 2012 به سر می برد در جریان تمرینات با فرانک ریبری نیز در همین مورد صحبتهایی کرده است. 

فرانک ریبری دراین باره به شبکه 2 فرانسه گفته :"بله. ام ویلا در جریان تمرینات تیم ملی راجع به تیم بایرن مونیخ از من سوالاتی پرسیده و فکر می کنم دوست داشته باشد به بایرن ملحق شود .او بازیکنی بسیار عالی وکاملا مفیدی برای بایرن خواهد بود ؛من قبلا او را به مدیران بایرن پیشنهاد کرده بودم." 

یان ام ویلا هم اکنون مشتریان سر سختی مانند آرسنال ،منچستر یونایتد ، اینتر میلان وتاتنهام را نیز دارد.ام ویلا قبلا اعلام کرده بود بعد از یورو از رن جدا خواهد شد ولی هنوز تیم آینده اش را انتخاب نکرده.قیمت این بازیکن در حدود 20 -22 ملیون یورو خواهد بود که بسیاز ارزانتر از ستاره باسکی می باشد

دیدگاه‌ها