کد خبر : 977025 | 03 تیر 1391 ساعت 21:38 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

پارکر: بی‌صبرانه منتظر رویارویی با پیرلو هستم

هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از رویارویی با بالوتلی گفت که کینه‌ای از این بازیکن به دل ندارد و در پی انتقام گیری نیست.

پارکر: بی‌صبرانه منتظر رویارویی با پیرلو هستم

  اسکات پارکر هافبک مياني تيم ملي فوتبال انگليس در رقابت‌هاي يورو 2012 بازي‌هاي زيبايي را در ترکيب تيمش به نمايش گذاشته است و زوج خوبي را با جرارد در ميانه ميدان تشکيل داده است.
هافبک تاتنهام درباره ديدار يکشنبه شب تيمش مقابل ايتاليا، گفت: مطمئنا بازي راحتي نخواهد بود. دو تيم انگيزه زيادي براي پيروزي در اين ديدار دارند. خوشحالم از اين که در ترکيب اصلي تيم قرار گرفته‌ام. رسيدن به ترکيب اصلي سخت است، اما اعتماد به نفسم باعث شد تا به اين مرحله برسم. بر اين باورم که هم دلي بازيکنان مي‌تواند نقش بسزايي در پيروزي ما در بازي فردا شب داشته باشد. ما بايد از قهرماني چلسي در ليگ قهرمانان اروپا درس بگيريم. هيچ کسي پيش‌بيني نمي‌کرد که چلسي با وجود تيم‌هاي قدرتمندي همچون رئال مادريد، بارسلونا و بايرن‌ مونيخ قهرمان اين رقابت‌ها شود، اما بازيکنان اين تيم با همدلي و اتحاد دست به کار بزرگي زدند.
پارکر درباره ماريو بالوتلي که فصل گذشته در ديدار تاتنهام با منچسترسيتي سر او را زير پا گرفت و چهار جلسه محروم شد، گفت: من هيچ کينه‌اي از ماريو به دل ندارم. نمي‌دانم که آيا آن حرکت را عمدي انجام داد يا نه اما به هر حال آن را فراموش کرده‌ام. بالوتلي تاوان حرکتش را پس داد. مطمئن باشيد که بدون هيچ کينه‌اي مقابل او بازي مي‌کنم. به هر حال اين جزئي از جهان فوتبال است.
پارکر درباره رويارويي‌اش با آندرا پيرلو بازي ساز و طراح ايتاليا، گفت: بي‌صبرانه منتظر رويارويي با پيرلو هستم. او از بهترين هافبک‌هاي جهان است. پاس‌هاي او استثنايي و بي‌نظير است، اما من اجازه نخواهم داد که در ديدار فردا شب آزادانه فعاليت کند. کاملا مراقب او خواهم بود. پيرلو نمايش بسيار خوبي در ترکيب تيمش داشته است. او از ستاره‌هاي اين رقابت‌ها بوده است. بسيار خوشحال خواهم شد اگر بتوانم در بازي فردا شب او را متوقف کنم.

 

دیدگاه‌ها