کد خبر : 977350 | 06 تیر 1391 ساعت 11:58 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت سران میلان از مصدومیت مونتاری

ظاهرا از آنجا که سولی مونتاری، ملی پوش غنایی باشگاه میلان مسائل حرفه ای را رعایت نکرده، خشم سران روسونری را برانگیحته است. او اخیرا یک عمل جراحی بر روی رباط صلیبی زانوی چپ خود داشته و دست کم 5 یا 6 ماه دور از دسترس خواهد بود.

عصبانیت سران میلان از مصدومیت مونتاری

  بر اساس گزارش منتشره در نشریه کوریره دلوسپورت،سران میلان به هیچ وجه از این مصدومیت مونتاری خوشحال نیستند؛ چرا که اکنون و با انتشار خبر مصدومیت او، مجبور به جذب بازیکنی چون کوین کنستانت از جنوا شدند. از این رو میلان در نظر دارد دستمزد این ملی پوش غنایی را کاهش دهد.

سولی مونتاری پس از سپری کردن دوران قرضی 6 ماه در میلان, او پیشنهادی دو ساله  به ارزش 3 میلیون یورو را از سران میلان دریافت کرد؛ اما حال به نظر می رسد میلان قصد دارد تا دستمزد او را به مبلغی در حدود 1.3 تا1.5 میلیون یورو در سال کاهش دهد.

از سوی دیگر آدریانو گالیانی در تازه ترین صحبت های خود اعلام کرده بود که نوع مصدومیت مونتاری بسیار وحشتناک بوده؛ چرا که در طول دورانی که در فوتبال حضور دارد؛ چنین مصدومیتی را نداشته است

در گزارش دیگری که اخیرا منتشره شده، به این نکته اشاره شده که میلان بازیکنانی را که به دلیل خوشحالی پس از گل، پیراهنشان را در می آورند را جریمه می کند؛ چرا که این اقدام  کارت زرد و محرومیت از بازی های حساس برای باشگاه را در پی دارد.

دیدگاه‌ها