کد خبر : 977488 | 07 تیر 1391 ساعت 13:01 | 960 بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت‌های اروپا – 2012

هادل: انگلیس باید سیستم خود را تغییر دهد

سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس بر این باور است که سه شیرها باید سیستم خود را تغییر دهند.

هادل: انگلیس باید سیستم خود را تغییر دهد

   تیم ملی فوتبال انگلیس پس از شکست 4 بر 2 در ضربه‌های پنالتی برابر ایتالیا در یک چهارم نهایی یورو 2012 به خانه بازگشت.

بسیاری معتقدند سیستم انگلیسی‌ها در این دوره بسیار دفاعی‌تر از پیش بوده است. این در حالی است که هافبک‌های این تیم توانایی نگه داشتن توپ را نداشته و مهاجمان آن نیز در زدن گل موفق عمل نکرده‌اند.

گلن هادل در این مورد گفت: ما باید سیستم بازی تیم ملی را تغییر دهیم تا بتوانیم توپ را در کنترل خودمان داشته باشیم. زمانی که من هدایت انگلیس را به عهده داشتم با استفاده از مدافعانی که توانایی کار به عنوان هافبک کناری داشتند سعی می‌کردم سیستم 2-4-4 را تغییر دهم، زیرا تجربه من به عنوان بازیکن فوتبال این را به من می‌گفت.

وی افزود: روی هاجسون هر سیستم و راهی که دوست داشته را در تیم ملی پیاده کرده ولی من اعتقاد دارم ما باید بتوانیم با تغییرهایی که می‌دهیم فرصت تهاجم بیشتری را روی دروازه حریفان ایجاد کنیم. باید دیدارهای مقدماتی جام جهانی آینده را مدنظر قرار دهیم. با تغییر سیستم باید توپ را مدت زمان بیشتری در اختیار بگیریم که این کار نکته‌های مثبت زیادی برای ما خواهد داشت. تصور می‌کنم برای بازی بهتر باید سیستم‌های بهتری را مورد استفاده قرار دهیم. اطمینان دارم که این کار در ماه‌های آینده نتیجه خوبی خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها