کد خبر : 978340 | 16 تیر 1391 ساعت 11:21 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم گیتی پسند:

فوتسال ایران همچنان قدرت برتر آسیا است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل 'ناگویا اوشنز' ژاپن و راهیابی به دیدار نهایی سومین دوره مسابقات باشگاه های آسیا گفت: فوتسال ایران از قابلیت های زیادی برخوردار است و همچنان قدرت برتر آسیا محسوب می شود.

فوتسال ایران همچنان قدرت برتر آسیا است

 ''علیرضا افضل'' در کنفرانس خبری اظهارداشت: فوتسال ایران از لیگ قدرتمند و تیم های قوی برخوردار است که تیم های باشگاهی آن از فوتسال آگاهی کافی دارند.
 وی که در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران کویت مبنی بر دلیل حضور سه ساله تیم های ایرانی در دیدار نهایی این مسابقات گفت: برای رسیدن به مسابقات باشگاه های آسیا، دیدارهای سختی را در لیگ ایران پشت سرگذاشتیم در صورتیکه در هیچیک از کشورهای منطقه، مسابقاتی در سطح لیگ ایران وجود ندارد.
 
 افضل بااشاره به اینکه تیم ''گیتی پسند'' اصفهان نماینده ایران در مسابقات باشگاه های آسیا با بازیکنان جوان در این مسابقات شرکت کرده است، گفت: بدلیل مشکلاتی که داشتیم برخی از بازیکنان با تجربه، تیم ما را در این مسابقات همراهی نکردند.
 
 وی در عین حال تصریح کرد تیم جوان و با انگیزه ای را برای این مسابقات به کویت آوردیم و به همین دلیل بود که تیم ما در دقایق ابتدایی بازی با ''ناگویا اوشنز'' از حریف ترسیده بود و نتوانست بازی خود را به نمایش بگذارد.
 
 سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان ادامه داد: اما هرچه از زمان بازی گذشت، اعتماد به نفس بازیکنان ما افزایش یافت و توانستیم پیروز شویم.
 
 وی درباره حریف تیمش در دیدار نهایی نیز گفت: برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی می کنیم زیرا هدف ما قهرمانی در این مسابقات است و در این راستا نقاط ضعف و قوت حریفان را شناسایی کرده ایم و سعی ما این است تا در دیدار نهایی پیروز شویم.
 

دیدگاه‌ها