کد خبر : 978576 | 18 تیر 1391 ساعت 12:43 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

رییس باشگاه پالرمو از تصمیمات فیفا انتقاد کرد

رییس باشگاه پالرمو معتقد است تصمیم فیفا در مورد استفاده از پنج داور در حالی که فناوری خط دروازه نیز بکار گرفته می شود، هدر دادن پول است.

رییس باشگاه پالرمو از تصمیمات فیفا انتقاد کرد

     به گزارش منابع اینترنتی، زامپارینی از این تصمیم فیفا که استفاده از پنج داور را مورد تایید قرار داده،در حالی که فناوری خط دروازه نیز قرار است به اجرا گذاشته شود، انتقاد کرد.

رییس باشگاه پالرمو ایتالیا گفت:تازه ترین تصمیم فیفا در مورد اجرای فناوری خط دروازه و پنج داور هدر دادن پول و بی ارزش است.

اتحادیه بین الملی فوتبال در اجلاس روز پنجشنبه خود، فناوری خط دروازه را در فوتبال به منظور کمک به داوران برای تعیین دقیق تر عبور توپ از خط دروازه تایید کرد.

در اجلاس نهاد قانونگذاری فیفا ، همچنین استفاده از داوران چهارم و پنجم برای انجام همین وظیفه پشت دروازه ها تایید شد. این شیوه در رقابتهای یورو 2012 بکار گرفته شد.

براساس تصمیم نهاد حاکم بر فوتبال جهان، پنج داور برای قضاوت در مورد اینکه توپ از خط دروازه عبور کرده مورد استفاده قرار می گیرد. سامانه های رایانه ای و دوربین نیز هم زمان نصب خواهد شد.

وی گفت: استفاده از هر دو این روشها با هم تناقض دارد.

زامپارینی در گفت و گو با خبرگزاری ایتالیایی آنسا گفت: این کار فقط هزینه کردن پول است؛ نه تعیین نتیجه براساس اداره بهتر بازی.

وی گفت:ایجاد یک سیستم الکترونیکی کافی است و افزایش تعداد داوران به بهتر شدن بازی کمکی نمی کند.

 

دیدگاه‌ها