کد خبر : 979429 | 25 تیر 1391 ساعت 23:16 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

هنکه: با فتح‌الله‌زاده به راه حل خوبی می‌رسم

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می‌گوید حرفه‌ای است و می‌داند که طبق قوانین فیفا باید ابتدا قرارداد فصل گذشته‌اش تسویه شود و بعد برای فصل جدید استارت بزند.

هنکه: با فتح‌الله‌زاده به راه حل خوبی می‌رسم
  ميشائيل هنکه در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اظهار نظر قلعه نويي مبني بر اينکه پس از حضورش در استقلال ابتدا سراغ هنکه را گرفته است، گفت: خوشحالم که قلعه نويي در مصاحبه‌اش اين موضوع را بيان کرد و اين مساله نشان دهنده حرفه‌اي‌گري قلعه نويي است.
هنکه درباره اظهار نظر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال نيز گفت: من فردي حرفه‌اي هستم و همان طور که گفتم از فيفا درباره کارم سوال کردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسويه مي‌کنند و پس از آن فصل جديد را آغاز مي‌کنند. من هم منتظر هستم که باشگاه استقلال بگويد من بيايم تا فصل گذشته را تسويه کرده و فصل جديد را آغاز کنيم.
هنکه در ادامه بيان کرد: فتح‌الله‌زاده را به حق يکي از بهترين مديران فوتبال ايران مي‌دانم که سوابق درخشاني در امر مديريت دارد و تلاش‌هاي زيادي هم براي استقلال انجام داده است. مانند زدن کمپ اختصاصي براي باشگاه استقلال.
هنکه در ادامه گفت: من سال گذشته ديدم و تجربه کردم که با کمبودهاي فراواني مانند مسايل مالي که در استقلال وجود داشت، فتح‌الله‌زاده توانست به خوبي تيم را هدايت کند و در نهايت به قهرماني جام حذفي برساند و در ليگ هم حرف براي گفتن داشته باشد. بنابراين مطمئنم با توجه به رابطه خوبي که با فتح‌الله‌زاده دارم، حتما به راه حل خوبي مي‌رسيم و اميدوارم سال جديد هم با همکاري داشته باشيم.

دیدگاه‌ها